تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنجان جور همه استان های کشور را در مراسم اربعین کشید/ ترمیم زخم های دو ملت ایران و عراق قوی ترین دستاورد اربعین

ساعت: 14:32 منتشر شده در مورخ: 1395/10/16 شناسه خبر: 998902

در مراسم تجلیل از خادمان اربعین حسینی استان زنجان مطرح شد

فرمانده قرار گاه سامرا گفت: کار استان زنجان کار استانی نبود و جور همه استان های کشور را در مراسم اربعین کشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا, مدیر ستاد اربعین استان زنجان در نجف اشرف در مراسم تجلیل از خادمان اربعین حسینی استان زنجان اظهار داشت: گوشه ای توانمندی های استان زنجان در نجف و سامرا به زائران اربعین حسینی ارائه شد که این امر برگرفته از خدمات رسانی مطلوب زنجانی ها است.

سردار منصور عزتی خاطرنشان کرد: بروز و ظهور این عمل خیر در طعام، آب و نوشیدنی نبود، بلکه ترمیمی بر زخم های گذشته بین دو ملت ایران و عراق بود.

وی ادامه داد: ترمیم زخم های این دو ملت یکی از قوی ترین دستاوردهای ر اربعین به عنوان بزرگترین تجمع جهان شیعه است.

مدیر ستاد اربعین استان زنجان در نجف اشرف تصریح کرد: اربعین تداعی کننده دوران دفاع مقدس است که همه مردم در خدمات رسانی به جبهه های جنگ کمک می کردند و امروز هم در اربعین متجلی است.

عزتی یادآور شد: امسال با تدابیر مسئولان استان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان زنجان، برنامه ریزی های خوبی برای اربعین انجام شد.

فرمانده قرار گاه سامرا نیز در این جلسه اظهار داشت: یکبار دیگر توفیق داشته ام که در زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی و همرزمان خود حضور یابم.

 

*سلحشوری و افتخار آفرینی زنجانی ها در مراسم اربعین

سردار امیر شریعت با بیان اینکه امسال هم با برنامه ریزی های لازم شاهد سلحشوری و افتخار آفرینی استان زنجان در مراسم اربعین بودم، افزود: امسال اربعین با شرایط ویژه برگزار شد و استان زنجان در خدمات رسانی خوش درخشید.

وی ادامه داد: اربعین امسال فقط غذا و اسکان نبود بلکه ابعاد واقعی آن که معصومین (ع) در روایات و احادیث وعده داده اند، محقق می شد.

این مسئول با اشاره به نقش استان زنجان در اربعین حسینی تصریح کرد: اقدامات استان تنها منحصر به شهر زنجان نبود و همه شهرستان ها در این زمینه سهم خوبی داشتند.

 

*هدف مراسم اربعین قرار گرفتن نیروها به دور از گرایش های سیاسی بود

فرمانده قرار گاه سامرا خاطرنشان کرد: هدف اصلی در مراسم اربعین قرار گرفتن نیروها در کنار هم جدا از گرایش های سیاسی بود و در اربعین هیچ گونه جداسازی در این زمینه وجود نداشت.

سردار شریعت بیان داشت: فرماندهان و نیروهای لشکر عاشورا در برنامه ریزی های اربعین حضور داشتند و همانند دوران دفاع مقدس در این زمینه نقش آفرینی کردند.

وی با اشاره به اینکه با رفع نواقص سال های گذشته، همه شهرستان های استان خدمات رسانی کرده و نباید این خدمات نادیده گرفته شود، ادامه داد: اربعین از نقاط دور افتاده استان زنجان تا حیدریه مدیریت شد.

این مسئول گفت: کار استان زنجان کار استانی نبود و جور همه استان های کشور را کشید و در حیدریه نیز که محل برگشت زائران محسوب می شود، خدمات رسانی مطلوبی از سوی مردم زنجان انجام شد.

فرمانده قرار گاه سامرا خاطرنشان کرد: هیچ کدام از استان ها در خدمات رسانی به زائران اربعین به پای زنجانی ها نرسیدند.

سردار شریعت با اشاره به اینکه در سال جاری همه حامیان داعش و کشورهای مرتجع تلاش کردند که اربعین به مسیر نجف تا اربعین خلاصه شود و در مسیر سامرا هیچ گونه راهیپمایی انجام نشود، افزود: به همین دلیل عملیات انتحاری در برخی از نقاط برای جلوگیری از راهیپمایی اربعین انجام دادند.

وی با اشاره به پیروزی های مقاومت و مردم عراق، گفت: در این شرایط که حجم وسیعی از زائران به سمت سامرا حرکت کنند، برای دشمنان قابل تحمل نبود.

فرمانده قرار گاه سامرا با بیان اینکه مشکلاتی در ارائه خدمات رسانی به سامرا وجود داشت، افزود: حضور استان زنجان موجب شد تا خدمات رسانی مطلوبی به زائران انجام شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنجان جور همه استان های کشور را در مراسم اربعین کشید/ ترمیم زخم های دو ملت ایران و عراق قوی ترین دستاورد اربعین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..