تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بندرترکمن با 2 برگزیده در جشنواره ادبیات داستانی قرآن و عترت به کار خود پایان داد

ساعت: 15:02 منتشر شده در مورخ: 1395/10/16 شناسه خبر: 998775

جشنواره ادبیات داستانی قرآن و عترت در بندرترکمن با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، هیات داوران در این جشنواره نفرات برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی را اینگونه اعلام کرد: نفر برترحمید رضا میرزایی با داستان آن سوی زمان از گنبد کاووس و طاهر جانی با داستان سی امین جزء از بندرترکمن مقام دوم را کسب کرد.

در بخش اصلی جشنواره نویسندگان ذیل حائز امتیاز برتر شدند.

هیات داوران با تقدیر از خانم زهرا بای با داستان نیمکت روبرو از رامیان نفرات برتر این جشنواره را به شرح ذیل اعلام نمود.

نفر اول وحید حاج سعیدی با داستان فردا از علی باد ، نفر دوم فرخنده رضاپور با داستان شهر از گرگان و نفر سوم زهرا تغیمی با داستان بدتر از من از آزادشهر مقامهای برتر را کسب نمودند.

همچنین در بخش نوجوانان نفرات برتر به شرح ذیل می باشند.

نفر اول هنگامه کلات عربی با داستان مهرورزی از کردکوی ، نفر دوم فاطمه صفار با داستان عشق حسینی از بندرگز و اثر برگزیده هیت داوران برای تقدیر از نویسنده بومی آقای مرد تورانی از بندرترکمن با داستان باران انتخاب شد.

شایات ذکر است داوری این جشنواره را آقایان عبدالصالح پاک و حسین یاقوتی عهده دار بودند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بندرترکمن با 2 برگزیده در جشنواره ادبیات داستانی قرآن و عترت به کار خود پایان داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..