تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بانوی کارآفرین بندرترکمن مقام برتر استانی را کسب کرد/تصاویر

ساعت: 14:54 منتشر شده در مورخ: 1395/10/16 شناسه خبر: 998761

همزمان با سی و یکمین جشنواره معرفی و تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی استان ، کارآفرین نمونه بندرترکمن با ارائه تولیدات خود به عنوان نمونه برتر استانی معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ،  آماندا آنه محمد زاده مقام دوم را در جشنواره کارآفرینان جهاد کشاورزی استان از آن خود کرد.

حاجی آنه قربانپور مسول امور زنان ترویج جهاد کشاورزی بندرترکمن با اشاره به فعالیتهای این بانوی کارآفرین گفت: آنه محمد زاده با مشارکت در برنامه های آموزشی ، ترویجی و مهارتی جهاد کشاورزی بندرترکمن و شرکت در نمایشگاه های استانی و شهرستانی حضوری فعال داشته و به صورت تخصصی در حوزه گل و گیاه کاکتوس با احداث گلخانه و فروش به تمام نقاط استان در زمینه مشاغل خانگی فعالیت دارند.

وی خاطر نشان کرد: این کارآفرین نمونه استانی به مدت 15سال در عرصه تولیدات گل وگیاه فعالیت دارد.

در مراسم تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی سید صادق شیرنگی معاون فرماندار بندرترکمن به همراه سید رضا علوی مدیر جهاد کشاورزی و مسول امور زنان ترویج کشاورزی شهرستان از نمایشگاه این کارآفرین نمونه استانی بازدید کردند.

نمایشگاه نمونه های کارآفرینان استانی با حضور غرفه های نمونه برتر کارآفرین در سالن طه گرگان دایر شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بانوی کارآفرین بندرترکمن مقام برتر استانی را کسب کرد/تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..