تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سطل زباله Simplehuman از دستورات صوتی و اتصال وای فای پشتیبانی می کند

کمپانی Simplehuman سطل زباله‌ی جدید خود را در CES 2017 رونمایی کرده که علاوه بر پشتیبانی از دستورات صوتی قابلیت اتصال به شبکه‌ی وای‌فای را نیز دارد.

سیمپل‌هیومن یکی از کمپانی‌های تولیدکننده لوازم اداری و منزل است که ابزارهایی نظیر سطل‌های زباله را تولید می‌کند. این کمپانی در جریان CES 2017 سطل زباله‌ی جدید خود را رونمایی کرده که قادر است دستورات صوتی کاربر را دریافت کرده و همچنین می‌تواند به شبکه‌ی وای فای متصل شود. با استفاده از دستورات صوتی می‌توان در سطل زباله را باز و بسته کرد.

نسخه‌ی اول این سطل زباله در دو ظرفیت متفاوت راهی بازار خواهد شد. نسخه‌ی اول با ظرفیت پایین‌تر ۱۸۰ دلار قیمت داشته و نسخه‌ی بزرگ‌تر کمی گراتن‌تر بوده و برچسب ۲۴۰ دلار قیمت خواهد داشت. در زمان استفاده از این سطل‌های زباله می‌توان با عبارت "Open can" یا "Open Sesame" در سطل زباله را باز کرد. همچنین می‌توان با استفاده از دستورات صوتی مشخص شده، در سطل را باز نگه داشت یا بست. محصولات جدید سیمپل‌هیومن نظیر سطل‌های زباله پیشین این کمپانی از وجود سنسور‌های حرکتی بهره می‌برند. این کمپانی اعلام کرده که دور اول از سطل‌های زباله جدید از ماه مارس در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت که البته فاقد ارتباط وای‌فای است.

سری دوم از سطل‌های زباله سیمپل‌هیومن با پشتیبانی از ارتباط وای‌فای و دستورات صوتی بیشتر در ماه می راهی بازار خواهد شد. همچنین این سطل قادر است زمان تعویض کیسه درون سطل را نیز اعلام کند. با استفاده از اپلیکیشن توسعه یافته برای این سطل، می‌توان در صورت اتمام کیسه‌ی مخصوص سطل، از آمازون اقدام به سفارش کیسه‌های جدید کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سطل زباله Simplehuman از دستورات صوتی و اتصال وای فای پشتیبانی می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..