تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاد صیانت از حقوق شهروندی به دنبال مچ گیری نیست/هدف احقاق حقوق شهروندی است

به گزارش روز پنج ایرنا به نقل از پایگاه خبری استانداری آذربایجان غربی، علیرضا رادفر در نخستین جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی آذربایجان غربی که با حضور مسئولان استان برگزار شد با اشاره به اینکه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حق و حقوق شهروندان به صورت جدی مورد تاکید قرار گرفته است، افزود: رئیس جمهوری در خصوص احقاق حقوق شهروندی و احیای آن به مردم قول داده است که هر سازمانی به سهم خود باید برای تحقق این وعده مهم دکتر روحانی گام بردارد.
وی اظهار کرد: حقوق شهروندی باید در ادارات و نهادهای استان نهادینه شود و توجه به این حقوق مسلم مردم ضروری است.
جانشین قائم مقام وزیر کشور نیز در این جلسه گفت: توسعه دولت الکترونیک راهی موثر برای کاهش نارضایتی عمومی است چون مانع گسترش گلوگاه فساد خواهد شد.
علی ملازاده فعال کردن دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه و هر سازمان را اقدامی قابل تقدیر دانست و افزود: این دفاتر می توانند به هر سازمان برای انجام وظایف ذاتی کمک کنند.
وی لزوم رعایت شئون اداری، عدم استفاده از منشی زن، جلوگیری از اختلاط کارکنان و تعامل با کارشناسان ستاد امر به معروف و نهی از منکر را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: نظارت هر چه بیشتر به خوابگاه‌های دانشجویی و همراهی اساتید دانشگاهی برای نهادینه شدن هنجارها و ارزش های اسلامی در دانشگاه ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
هوشنگ عطاپور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات استان در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی گفت: خوشبختانه بر اساس ارزیابی های انجام شده آذربایجان غربی در حوزه رعایت حقوق شهروندی جزو پنج استان برتر کشور و در حوزه عفاف و حجاب نیز جزء سه استان برتر کشور قرار گرفته است.
در ادامه این جلسه از فرمانداران و دستگاه های برتر استان در حوزه صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی آذربایجان غربی تجلیل شد.
8137/2093**خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاد صیانت از حقوق شهروندی به دنبال مچ گیری نیست/هدف احقاق حقوق شهروندی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..