تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لپ‌تاپ جدید ال‌جی تا 21 ساعت شارژ نگه می‌دارد

کد خبر: ۴۵۵۶۸۳

۲۸۴  بازدید

شرکت ال‌جی در نمایشگاه CES 2017 از مدل جدید لپ‌تاپ‌هایش رونمایی کرد. براساس ادعادی ال‌جی این لپ‌تا‌پ‌ها سریع‌ترین و سبک‌ترین محصولات دنیا هستند. لپ‌تاپ Gram 14 ال‌جی تا ۲۱ ساعت شارژ نگه‌می دارد که این موضوع برای محصولی که باید قدرت و سرعت بالایی داشته بسیار جالب است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت ال‌جی در نمایشگاه CES 2017 از مدل جدید لپ‌تاپ‌هایش رونمایی کرد. براساس ادعادی ال‌جی این لپ‌تا‌پ‌ها سریع‌ترین و سبک‌ترین محصولات دنیا هستند. لپ‌تاپ Gram 14 ال‌جی تا ۲۱ ساعت شارژ نگه‌می دارد که این موضوع برای محصولی که باید قدرت و سرعت بالایی داشته بسیار جالب است.

 لپ‌تاپ جدید ال‌جی تا ۲۱ ساعت شارژ نگه‌می‌دارد

مدل جدید لپ‌تاپ Gram 14 شباهت زیادی به مدل‌های قبلی دارد و به صفحه نمایش لمسی مجهز شده است. وزن آن هم کمتر از یک کیلوگرم است و به ۹۸۰ گرم می‌رسد.

بدنه‌ی لپ‌تاپ جدید ال‌جی فلزی خواهد بود که از آلیاژ منیزیم کربنات نانو تشکیل شده است. تکنولوژی جدیدی هم برای صفحه نمایش این محصول در نظر گرفته شده که باعث می‌شود میزان روشنایی و دقت تصویر آن بالا برود.

 لپ‌تاپ جدید ال‌جی تا ۲۱ ساعت شارژ نگه‌می‌دارد

این لپ‌تاپ با یک بار شارژ ۲۱ ساعت کار می‌کند که قطعا زمان زیادی برای بسیار از کاربران خواهد بود. این محصول به پردازنده‌ی Core i5 5200 شرکت اینتل مجهز شده و ۸ گیگابایت رم DDR3L روی آن قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های لپ‌تاپ Gram 14 می‌توانیم به ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی SSD اشاره کنیم.

ال‌جی هنوز تاریخ عرضه‌‌ی این لپ‌تاپ را اعلام نکرده؛‌ اما گفته که با قیمت ۸۵۰ دلار راهی بازار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لپ‌تاپ جدید ال‌جی تا 21 ساعت شارژ نگه می‌دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..