تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه سه کمیسیون از کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری برگزار شد

دیشب و امروز، جلسه سه کمیسیون از کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

هر یک از این کمیسیون‌ها حسب شرح وظایف مصوب خود پیرامون مسائل داخلی مجلس خبرگان رهبری و نیز مسائل جاری داخلی و بین‌المللی، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه کمیسیون «تدوین آیین‌نامه داخلی» اعضاء، طرح‌های ارجاعی به کمیسیون را مورد بررسی قرار دادند.

در کمیسیون «سیاسی ـ اجتماعی» هم حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات که عضو این کمیسیون نیز می‌باشد، گزارشی از مسائل سیاسی و امنیتی داخلی و منطقه‌ای، ارائه داد. 

دستور کار دیگر این کمیسیون، بررسی مشکلات معیشتی و بحث درباره راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی بود که با حضور یکی از کارشناسان مسائل اقتصادی به این موضوع پرداخته شد.

خاطرنشان می‌شود مجلس خبرگان رهبری، شش کمیسیون دارد که در فاصله بین اجلاسیه‌های رسمی این مجلس، مسائل داخلی و خارجی را به صورت مستمر مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه سه کمیسیون از کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..