تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان رقابت‌های دسته 94 کیلوگرم قهرمانی جوانان کشور

پایان رقابت‌های دسته 94 کیلوگرم قهرمانی جوانان کشور

صبح امروز(پنجشنبه16 دی ماه) در دومین روز رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی جوانان (یادواره 110 شهید ماهدشت کرج) با رقابت 7 وزنه بردار از استان های البرز، یزد، گلستان، خوزستان، کردستان وکرمانشاه در سالن ورزشی نشاط اردوگاه فاطمه الزهراء ماهدشت پیگیری شد.

همچنین؛ دررقابت دسته 94 کیلوگرم رحمان اورامه از استان خوزستان و عضو تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان که در حرکت یکضرب، موفقیت چشم گیری نداشت و با مهار وزنه 130 کیلوگرمی در جایگاه پنجم ایستاده بود، در حرکت دوضرب رقابت حساس و نفس گیری را با سعید میرزائی زاده از استان یزد داشت که وی با مهار وزنه 182 کیلویی به مدال طلای حرکت دوضرب رسید.در پایان اورامه با اختلاف وزن (91کیلوگرم و 800 گرم) نسبت به وزنه بردار یزدی توانست مدال مجموع را نیز از آن خود کند.

نتایج کامل حرکت یکضرب، حرکت دوضرب و مجموع سه وزنه بردار برتر دسته 94 کیلوگر م به شرح زیر است:
یکضرب:
1- سید جلال قریشی(خوزستان):141 کیلوگرم
2- علیرضا جلیلیان(کرمانشاه):136 کیلوگرم

3- ایوب اوکاتی (گلستان):135 کیلوگرم

دوضرب:
1-رحمان اورامه(خوزستان): 182 کیلوگرم
2-سعید میرزائی زاده(یزد):179 کیلوگرم

3-سید جلال قریشی(خوزستان):170 کیلوگرم

مجموع:
رحمان اورامه (خوزستان): 312کیلوگرم، وزن بدن 91 کیلوگرم 800 گرم
سعید میرزایی ( یزد): 312کیلوگرم، وزن بدن 94 کیلوگرم 
سید جلال قریشی (خوزستان): 311کیلوگرم 

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان رقابت‌های دسته 94 کیلوگرم قهرمانی جوانان کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..