تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره عمار نباید وابسته به کمک‌های دولتی باشد

عمار یک جشنواره مردمی است و نباید خود را وابسته به کمک‌های دولتی کند و مسیری را که تا به امروز در پیش گرفته را ادامه دهد.

حمید شعبانی کارگردان مستند «من و مرتضی» درخصوص حضورش در جشنواره مردمی عمار به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: موضوع مدافعان حرم موضوع روز است و هر فیلمساز که دغدغه انقلابی دارد وارد این حوزه می‌شود. مهم‌ترین هدف جشنواره عمار شناخت و پیدا کردن فیلمسازانی مستعد و دغدغه‌مند در این حوزه است که برای ادامه این مسیر باید با حمایت مسئولان این جشنواره وارد بدنه سینمای کشور شوند و در جهت قوی شدن این صنعت گام بردارند.

وی در ادامه درمورد مستند «من و مرتضی» ادامه داد: این مستند یک داستان عاشقانه افغان است و داستان زندگی یک مدافع حرم را از زبان همسرش روایت می‌کند.

شعبانی در مورد بودجه اندک این جشواره و حمایت نشدن از سوی دولت اظهار داشت: این جشنواره یک جشنواره مردمی است و نباید خود را وابسته به کمک‌های دولتی کند و مسیری را که تا به امروز در پیش گرفته را ادامه دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جشنواره عمار باید در جهت کشف استعداد بیشتر از فرم، به محتوا توجه کند و مسیر را برای جوانان بازتر کند چون در شهرستان‌های دور افتاده افراد با دوربین‌های معمولی آثار خوش ساختی را می‌سازند که متاسفانه در کنار آثار فیلمسازان نامی این حوزه گم می‌شوند و باعث فرصت سوزی کارگردانان جوان و مستعد می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره عمار نباید وابسته به کمک‌های دولتی باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..