تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتحادیه ناشران با متخلفان چاپ غیرقانونی کتاب برخورد جدی می‌کند

رئیس اتحادیه ناشران از اقدامات این اتحادیه برای مقابله با چاپ و تکثیر غیرقانونی کتاب خبر داد.

محمود آموزگار، رئیس اتحادیه ناشران در گفتگو با خبرنگارحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اقدامات این اتحادیه برای چاپ و تکثیر غیر قانونی کتاب گفت: اتحادیه ناشران از مدتی پیش کارهایی را برای مقابله با چاپ و تکثیر غیرقانونی کتاب آغاز کرده است. جاهایی که در این خصوص فعالیت می‌کردند را شناسایی کردیم و در حال حاضر تعدادی پرونده‌ در این رابطه را تکمیل می‌کنیم و حتی اطلاعاتی را درباره چاپ و تکثیر غیرقانونی کتاب به اتحادیه ناشران می‌دهند.

وی افزود: همچنین اطلاعات سایت‌های غیر مجاز که به چاپ و تکثیر غیرقانونی کتاب می‌پردازند و کتاب‌هایی که به طور غیر قانونی چاپ و منتشر می‌شوند، دسته بندی می‌شود.

آموزگار تصریح کرد: تفاهم نامه‌ای در این خصوص نیز با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امضا کردیم و کارگروه مقابله با چاپ و تکثیر غیرقانونی کتاب نیز قرار است در این هفته راه اندازی شود. پس از راه اندازی این کارگروه اقدامات بعدی را برای مقابله با این موضوع انجام می‌دهیم. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتحادیه ناشران با متخلفان چاپ غیرقانونی کتاب برخورد جدی می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..