تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات اکران‌های استانی جشنواره فجر 35 اعلام شد

غلامرضا موسوی از اکران بیست فیلم جشنواره سی و پنجم فیلم فجر در سراسر استان های کشور خبر داد.

غلامرضا موسوی عضو هیات رئیسه شورای عالی تهیه کنندگان در خصوص اکران فیلم‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در استان‌های کشور به خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: امسال با کمک و مساعدت دفتر جشنواره معاونت سینمایی قصد داریم 20 فیلم از آثار ارائه شده به دبیرخانه را در سی استان کشور در سه سانس اکران کنیم.

وی افزود: بابک رضایی مسئول اکران فیلم‌ها در استان‌ها را برعهده دارد و طی رایزنی و مذاکراتی که با مدیر و مسئول ادارات ارشاد  کل استان‌ها برای اکران انجام دادند و امسال در سراسر ایران شاهد برگزاری این رویداد بزرگ خواهیم بود.

موسوی تصریح کرد: اکران فیلم‌ها در شهرستان‌ها از 16 بهمن به مدت 10 روز آغاز خواهد شد که برخی از استان‌ها اقدام به برگزاری اختتامیه و اهدا جوایزی به منتخبان جشنواره خواهند کرد.

وی در خصوص انتخاب 20 فیلم از کل فیلم‌های بخش مسابقه و بخش چشم انداز اظهار داشت: 20 فیلم از آثار بخش مسابقه و بخش چشم‌انداز را پس از انتخاب از سوی دبیر جشنواره فجر و شورای عالی تهیه کنندگان و موافقت صاحبان و تهیه کنندگان آثار، در استان‌ها اکران خواهیم کرد که این آثار در هر استان متفاوت خواهد بود و فیلم‌ها در هر استان بر حسب جدول نمایش تنظیم شده اکران خواهد شد.

موسوی در ادامه افزود: تجربه اکران استان‌ها را در سی و دومین جشنواره فیلم فجر را داشتیم و امیدواریم امسال هم بتوانیم نظر مردم را به این امر جلب کنیم تا آن‌ها هم بتوانند به جای سفر به تهران و یا برخی از استان‌های منتخب جشنواره، در استان خودشان به تماشای فیلم‌ها بپردازند.

عضو هیات رئیسه شورای عالی تهیه کنندگان در ادامه در مورد تجهیزات سالن‌های سینما در استان‌ها بیان کرد: سالن‌های سینما در استان‌ها قابلیت اکران فیلم‌ها را دارند و به طور حتم فضای مناسبی را برای حضور مردم ایجاد خواهند کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات اکران‌های استانی جشنواره فجر 35 اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..