تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حریق گسترده کارگاه کفاشی در علی‌آباد قاجار/ خسارت مالی شدید اما بدون کشته و مصدوم

حریق گسترده کارگاه کفاشی در علی‌آباد قاجار/ خسارت مالی شدید اما بدون کشته و مصدوم

سید جلال ملکی دراین‌باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک کارگاه کفاشی در ساعت ۱:۳۵ بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات مخصوص به محل حادثه واقع در بزرگراه آزادگان، محدوده علی آباد قاجار اعزام کرد.

وی با با بیان اینکه محل حادثه در حوزه استحفاظی آتش‌نشانی چهاردانگه بود و آتش نشانان تهرانی به عنوان نیروی کمکی در این محل حاضر شدند، گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک گاراژ ۱۰۰۰ متری رخ داده و داخل آن سه کارگاه با مساحت تقریبی ۲۵۰متر مربع قرار داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران با بیان اینکه یکی از این کارگاه‌ها در زمینه تولید کفش و کتانی فعالیت می‌کرد، ادامه داد: کانون حریق این کارگاه بود که داخل آن مملو از مواد اولیه تولید کفش همچون تینر و چرم بود و در کنار آن نیز کارگاه صنایع چوب قرار داشت که شعله‌های آتش در حال سرایت به آن بود.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند، گفت: خوشبختانه پیش از توسعه حریق آتش‌نشانان موفق به مهار و اطفای کامل آن شدند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است، افزود: این حادثه خسارات مالی زیادی برجای گذاشت، اما مورد مصدوم و فوتی نداشت.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در سال ۳:۰۲ به عملیات خود خاتمه داده و محل را به عوامل آتش نشانی چهاردانگه و ماموران انتظامی تحویل دادند.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حریق گسترده کارگاه کفاشی در علی‌آباد قاجار/ خسارت مالی شدید اما بدون کشته و مصدوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..