تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات 2 زن و مرد مسن از حریق صبحگاهی خیابان نبرد/ آتش‌سوزی در گاراژ 1000 متری

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» با اعلام خبر حریق در یک مجتمع مسکونی در خیابان نبرد جنوبی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 7:12 امروز آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان نبرد جنوبی، خیابان گلستان 13 به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت مأموران سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با نردبان هیدرولیکی و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان دو طبقه قدیمی بود که در طبقه منفی یکم (پارکینگ) سه دستگاه خودرو و مقدار زیادی ضایعات مانند کمد، بخاری، میز کامپیوتر و... وجود داشت؛ این ضایعات آتش گرفته و کاملا شعله‌ور بود همچنین آتش در حال سرایت به خودروها و دود بسیار زیادی به دو طبقه بالایی سرایت کرده بود.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات را آغاز کردند، تصریح کرد: گروهی از آتش‌نشانان با رفتن به داخل ساختمان آقا و خانم حدودا شصت ساله و گرفتار در میان دود و آتش را نجات دادند و آنها را به عوامل اورژانس تحویل دادند و گروه دیگر از آتش‌نشانان نیز در پارکینگ موفق به اطفای حریق و جلوگیری از سرایت آتش به ساختمانهای مجاور و خودروها شدند همچنین عملیات در ساعت 8:40 به پایان رسید.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه پارکینگها به هیچ عنوان مکان مناسبی برای نگهداری ضایعات نیست، خاطرنشان کرد: در صورت بروز آتش‌سوزی ضایعات در پارکینگ، وضعیت بحرانی به وجود می‌آید و در نخستین فرصت شهروندان باید ضایعات را از پارکینگ خارج کنند.

همچنین وی با اعلام خبر دیگری مبنی بر حریق گسترده در کارگاه کفاشی در بزرگران آزادگان درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت 1:35 امروز آتش‌سوزی در کارگاه کفاشی در بزرگراه آزادگان، خیابان علی‌آباد قاجار به سامانه 125 اعلام شد و به سرعت مأموران دو ایستگاه آتش‌نشانی از تهران با تانکر آب و همراه با نیروهای آتش‌نشانی چهاردانگه به محل حادثه اعزام شدند، محل حریق در حوزه استحفاظی آتش‌نشانی چهاردانگه بود و نیروهای آتش‌نشانی تهران به صورت کمکی در محل حادثه حاضر شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی گاراژی به وسعت حدودی 1000 متر بود که سه کارگاه در آن قرار داشت؛ در یکی از این کارگاه‌ها مقدار زیادی مواد اولیه رنگ‌سازی، تینر، چرم، کفش و ... وجود و در مجاورت این کارگاه، کارگاه تخته‌های mdf قرار داشت؛ کارگاه کفاشی کاملا شعله‌ور و آتش در حال سرایت به کارگاه‌های اطراف بود.

وی با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی همراه نداشت، خاطرنشان کرد: این آتش‌سوزی خسارات گسترده مالی برجای گذاشت و عملیات در ساعت 3:02 بامداد به پایان رسید همچنین علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات 2 زن و مرد مسن از حریق صبحگاهی خیابان نبرد/ آتش‌سوزی در گاراژ 1000 متری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..