تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واشنگتن: انتقال سفارت آمریکا به قدس غیر سازنده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "جان کربی" سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس غیر سازنده است و ممکن است که زندگی بسیاری از شهروندان آمریکایی که در خارج از کشور فعالیت می‌کنند را با خطر مواجه کند.

کربی هشدار داد که این اقدام خوبی نبوده و به طور کلی با تلاش‌های صلح در تضاد است.

اظهارات جان کربی پس از آن مطرح شد که روز سه‌شنبه سه نماینده جمهوری خواه کنگره پیش نویس قانونی را ارائه کردند که بر اساس آن سفارت آمریکا به قدس منتقل شود.

این پیش‌نویس را 2 رقیب جمهوری خواه دونالد ترامپ در انتخابات اخیر ریاست جمهوری مطرح کرده‌اند. "مارکو روبیو" سناتور ایالت فلوریدا و "تد کروز" سناتور ایالت تگزاس به اضافه "دین هیلر" از ایالت نوادا این طرح را به پیش می‌برند.

در سال 20002، کنگره آمریکا قانونی را به تصویب رساند که بر اساس آن واشنگتن می‌تواند سفارت خود از تل‌آویو را به قدس منتقل کند اما رئیس جمهور وقت آمریکا اجرای این قانون را به دلیل آنکه با صلاحیت‌های اجرایی وی تداخل داشته و همچنین در تضاد با منافع آمریکا در خاورمیانه بوده متوقف کرد.

انتهای پیام/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واشنگتن: انتقال سفارت آمریکا به قدس غیر سازنده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..