تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف زندان باید تربیت و اصلاح افراد باشد

به گزارش خبرنگار مهر، توکل حیدری پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل زندان های استان که با اشاره به نقش زندانبانان در کاهش مشکلات زندانیان اظهارداشت: دیدگاه برخورد با زندان باید در جامعه اصلاح شود چون همه انسان ها خطاکارند و کسی پاک نیست.

وی با بیان اینکه زیبنده جامعه اسلامی نیست که این همه هزینه و مشکلات زندان روی دوش جامعه و سازمان ها سوار شود خواستار تقویت جنبه تربیتی و فرهنگی و کنترل جمعیت زندانیان شد.

مدیرکل سابق زندانهای آذربایجان غربی از کاهش ۱۰ درصدی جمعیت کیفری زندان های استان در چند سال اخیر با همکاری خانواده قضایی و افزایش اجرای برنامه های فرهنگی و بازرسی ها خبر داد.

جلیلی گفت: در چند سال اخیر با اقدامات عمرانی شایسته نسبت به افزایش ۱۸ هزار متری فضای زندان های استان اقدام شده است.

وی ادامه داد: در راستای تقویت کارهای خداپسندانه تمام کارکنان زندان های استان ۴ رقم اخر حقوقشان را برای ازادی زندانیان و ستاد دیه اختصاص داده اند.

جلیلی از راه اندازی یگان ویژه زندان های استان خبر داد و تاکید کرد: زندان های استان به سوی شکوفایی کاری، اجرای و عمرانی پیش رفته اند و روند فعالیت ها مثبت است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری نیز در این نشست با بیان کارها باید برای عبادت و خدمت به مردم و خدا باشد تاکید کرد: همه باید کاری کنیم عمل هایمان به عبادت تبدیل شود.

آیت الله سیدعلی اکبر قریشی خواستار توجه بیشتر مسئولان قضایی و زندان ها به حوزه های فرهنگی، آموزشی و تربیتی زندانیان شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف زندان باید تربیت و اصلاح افراد باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..