تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژکتور جدید 4K سونی با قیمت 25 هزار دلار رونمایی شد

پروژکتور جدید 4K سونی با قیمت 25 هزار دلار رونمایی شد

کمپانی سونی امروز و در خلال برگزاری نمایشگاه CES 2017 از پروژکتوری کوچک اما ارزان قمیت به نام VPL-VZ100ES رونمایی کرد. با تک شات همراه باشید.

این شرکت ژاپنی که همه ساله در نمایشگاه CES، با رونمایی از آخرین دستاوردهای مهندسان داخلی خود، شگفتی حضار و شرکت کنندگان در این مراسم را بر می انگیزد، ساعاتی پیش از پروژکتوری جدید با قابلیت نمایش تصاویر 4K و سازگار با تکنولوژی HDR رونمایی کرد که قادر است از فاصله 15سانتیمتری، تصویر را بر روی سطحی با ابعاد تقریبی 100 اینچی (2.5) متری بتاباند.

سونی در این پروژکتور از موتور تابش نور لیزری جدیدی تحت عنوان Z-Phosphor استفاده کرده است که امکان نمایش محتوای 4K را از فاصله بسیار کم 15 سانتیمتری بر روی سطحی با ابعاد 100 و یا 120 اینچی فراهم کند.

ابعاد این پروژکتور برابر با 92 در 49 سانتیمتر و ضخامت آن نیز برابر با 21 سانتیمتر عنوان شده که در مقایسه با بسیاری از پروژکتورهای امروزی، بدون جلب توجه در اتاق جای خواهد گرفت و تا زمانی که شروع به کار نکند، کمتر کسی متوجه آن خواهد شد.

در خصوص قدرت این پروژکتور نیز باید گفت که از روشنایی 2500 لومن برخوردار است و این یعنی 25 درصد روشنایی بیشتر در مقایسه با نسل قبلی این محصول.

همانطور که اشاره شد، قیمت مناسب این پروژکتور را می توان یکی از نقاط قوت آن دانست. به گفته سونی این پروژکتور که با نام کامل VPL-VZ100ES Ultra-Short Throw 4K HDR Home Theater شناخته خواهد شد، با قیمت 25 هزار دلار روانه بازار خواهد شد.

البته شاید بازهم این قیمت برای بسیاری از کاربران، بالا و غیرقابل خرید باشد اما اگر آن را با قیمت 40 هزار دلاری مدل های قبلی مقایسه کنیم، می توانیم به تفاوت قیمت محسوس این مدل پی ببریم.

sony sony sony
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژکتور جدید 4K سونی با قیمت 25 هزار دلار رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..