تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیر شکارچی قوچ وحشی درکلات

سرپرست حفاظت محیط زیست کلات از دستگیری یک شکارچی شکارچی قوچ وحشی دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، موسی غلامزاده گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست کلات حین گشت و کنترلی که به منظور جلوگیری از تخلفات شکار و صید در حوزه استحفاظی شهرستان انجام میدهند، گزارشی را ازدوستداران محیط زیست مبنی بر شکار یک راس قوچ و تعدادی کبک توسط یک شکارچی متخلف دریافت کردند.

وی افزود:پس از تحقیقات اولیه و اطمینان از صحت گزارش دریافتی و ظن قوی بر وجود آثار جرم ،با اخذ نیابت قضایی از دادستان کلات بازرسی از منزل این متخلف در معیت مامورین آگاهی انجام شد.

سرپرست حفاظت محیط زیست کلات افزود:از منزل متخلف لاشه یک راس قوچ وحشی،سه قطعه کبک ،دو رشته دام پرنده گیری و 12 عددقفس کشف و ضبط شد.

غلام زاده تصریح کرد: متخلف علاوه بر واریز یکصد میلیون ریال بابت ضرروزیان یک راس قوچ وحشی ،طبق بند ج ماده 10 ،بند الف ماده 12 و ماده 679 قانون مجازات اسلامی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیر شکارچی قوچ وحشی درکلات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..