تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رد رشوه 13میلیون و 950 هزار ریالی یک سوداگر مرگ

سه مامور وظیفه شناس پلیس شهرستان سبزوار دست رد بر رشوه 13میلیون و 950 هزار ریالی توزیع كننده مواد مخدر زدند.

رد رشوه 13میلیون و 950 هزار ریالی یک سوداگر مرگبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: با کسب خبری مبنی توزیع گسترده مواد افیونی توسط مردی جوان با یک دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر سبزوار تیمی از ماموران یگان امداد این شهرستان برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند.

سرهنگ "محمدحسین صفدری"افزود: ماموران پلیس با شناسایی پاتوق این فرد او را در حال توزیع مواد مخدر دستگیر و در بازرسی بدنی از او تعداد 64 بسته مواد مخدر صنعتی شامل شیشه و هروئین کشف کردند.

وی تصریح کرد: متهم هنگام انتقال به مقر انتظامی برای رهایی خود مبلغ 13میلیون و 950 هزار ریال وجه نقد به سه مامور پلیس به عنوان رشوه پیشنهاد می كند.

سرپرست بازرسی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی خاطر نشان كرد: با صحت عمل ماموران وظیفه شناس رشوه پیشنهادی رد و متهم پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رد رشوه 13میلیون و 950 هزار ریالی یک سوداگر مرگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..