تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل از برگزیدگان المپیاد ورزش دانش آموزی

معاون سلامت و تربیت‌بدنی اداره کل آموزش‌وپرورش از برگزاری همایش تجلیل از برترین‌های حوزه ورزش دانش‌آموزی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛رمضان بیگی،معاون سلامت و تربیت‌بدنی اداره کل آموزش‌وپرورش گفت: همایش تجلیل از برترین‌های حوزه ورزش دانش‌آموزی برگزار می شود.

وی افزود: ورزشکاران دانش‌آموز استان در برخی رشته‌ها همچون ژیمناستیک که در حد انتظار مسئولان ورزشی آموزش و پرورش نبود موفق شدند برای نخستین بار در کشور مقام آوری کنند.
 
معاون سلامت و تربیت‌بدنی اداره کل آموزش‌وپرورش با توجه به اینکه استان قم میزبانی المپیاد دانش‌آموزی را بر عهده داشت بیان کرد: برای نخستین بار با توجه به ظرفیت‌هایی که در استان قم موجود بود موفق شدیم میزبانی دوره ابتدایی و راهنمایی المپیاد ورزشی رشته‌های راکتی را  عهده‌دار شویم.
 
رمضان بیگی افزود: استان قم تنها میزبان رشته‌های راکتی بود و سایر رشته نیز در استان‌های مختلف پیگیری شد که نمایندگان استان قم در سایر رشته نیز درخشش خود را داشتند.
 
رمضان بیگی تصریح کرد: به همین منظور و به‌پاس تجلیل از مدال‌آوری دانش آموزان، در روز پنج شنبه شانزدهم دی‌ماه همایش تجلیل از برترین‌های حوزه ورزش دانش‌آموزی در استان قم برگزار خواهد شد.
 
معاون سلامت و تربیت‌بدنی اداره کل آموزش‌وپرورش استان قم با اشاره به اینکه این مراسم از ساعت 10 در سالن همایشات حضرت مریم برگزار می‌شود، گفت: در این همایش بیش از 100 تن از دانش آموزان، مربیان و سرپرستانی که در امر میزبانی و مدال‌آوری همچنین مربیان، مدیران و دبیران ورزش برتر استان با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم موردتقدیر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل از برگزیدگان المپیاد ورزش دانش آموزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..