تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات کشتی گیله مردی در رحیم آباد برگزار شد+ تصاویر

ساعت: 11:26 منتشر شده در مورخ: 1395/10/16 شناسه خبر: 998618

رئیس اداره ورزش و جوانان رحیم آباد از حضور 40 پهلوان در مسابقات کشتی گیله مردی این شهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن جانعلی زاده در حاشیه آغاز به کار مسابقات کشتی گیله مردی در رحیم آباد به خبرنگار رودسریها گفت: این مسابقات به مناسبت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای ورزشکار گرامیداشت دهه مبارک فجر به مدت ۲۰۰شب  برگزار می رگردد.

وی افزود: در این مسابقات که هر شب از ساعت ۲۱ آغاز می شود ، ۴۰ پهلوان از استان های گیلان و مازندران حضور دارند و در دو بخش سبک وزن، سنگین وزن، ۸۰+ کیلو و  ۸۰- کیلو به رقابت می پردازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان رحیم آباد خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد شادی و نشاط و گسترش فرهنگ پهلوانی و انتقال این فرهنگ به نسل های آینده است و همچنین معرفی رحیم آباد بعنوان قطب و پایگاه کشتی گیله مردی استان گیلان می باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات کشتی گیله مردی در رحیم آباد برگزار شد+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..