تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلالی: دانش برخورد با فساد در فوتبال کهنه شده است

سرمربی تیم پیکان گفت: دانش برخورد با فساد در فوتبال کهنه شده و دیگر جوابگوی مشکلات پیش آمده نیست.

وی در خصوص درصد فساد در فوتبال عنوان کرد: فساد دارای مراحلی است گاهی به صورت یک مورد و گاهی به صورت فرآیند است و در حال حاضر می توان گفت بخش زیادی از فوتبال ما در گیر مسائل فساد شده است و نیاز به بررسی های بیشتری دارد.

جلالی ادامه داد: شاید نشست هم اندیشی امروز از یک نظر منحصر به فرد باشد چرا که برای نخستین بار است که درباره مسائل فساد در فوتبال بحث می شود.امروز فساد و مصادیق آن در جلسه تعریف شد تا همه افراد شناخت کاملی از ماهیت آن پیدا کنند.من از اینکه حساسیت نسبت به این موضوع ایجاد شده خوشحال هستم.

وی تصریح کرد: امروز درباره فساد در حوزه هایی چون قانون گذاری، فرهنگی، اقتصادی صحبت شد و اختلاف نظراتی که بین افراد وجود داشت تا حدودی برطرف شد.

جلالی در خصوص برخورد قوه قضاییه با فساد در فوتبال گفت: مراجع قانونی برای بررسی فساد نیاز به مستندات دارند و چون تا این لحظه مسائل مطرح شده در حد شنیده ها است به همین دلیل قوه قضاییه به این مسئله نپرداخته است.

وی درباره موارد فساد در فوتبال بیان کرد: در فوتبال ما گردش مالی زیادی وجود دارد و در نقل و انتقالات کسانی هستند که با این موضوع باعث ایجاد فساد می شوند یا حتی در استادیوم های ورزشی و روی سکو ها این مورد وجود دارد.

سرمربی تیم پیکان در پایان خاطر نشان کرد: نظام ارزشی ما به دلیل وجود فسادهای مختلف در فوتبال دید خوبی به این رشته ندارد و شاید موضوعات اخلاقی در استادیوم ها باعث شده که جامعه ما با حضور بانوان در ورزشگاه ها مخالفت کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلالی: دانش برخورد با فساد در فوتبال کهنه شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..