تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رودریگس: در رئال مادرید می‌مانم

کد خبر: ۴۵۵۶۳۵

۸۰۵  بازدید

ایسنا: به نقل از آس، رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری با سه گل سویا را شکست داد. خامس رودریگس پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی قرار گرفت و توانست دو گل بزند و عملکرد درخشانی داشته باشد. هافبک مادرید پس از این بازی گفت: خیلی خوب بازی کردیم. این نتیجه برای دیدار برگشت خوب است. با اشتیاق بازی کردیم. نتیجه سه بر صفر نتیجه عادلانه‌ای برابر تیم بسیار خوب سویا است. با وجود این که برخی از بازیکنان اصلی حضور نداشتند اما خوب ظاهر شدیم. این موضوع اهمیت زیادی دارد. هنوز چیزی تمام نشده است و باید در دیدار برگشت تمرکزمان روی بازی باشد.

رودریگس که از نیمکت نشینی‌اش در مادرید ناراضی است پس از قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها در مصاحبه‌ای گفت که تنها هفت روز فرصت دارم تا به پیشنهاد دیگر تیم‌ها فکر کنم. دوست دارم بیش‌تر بازی کنم. هافبک کلمبیایی پس از این که دیشب برابر سویا این فرصت را به دست آورد اظهار کرد: می‌خواهم زمانی که فرصت دارم بازی کنم. می‌خواهم هم‌چون شب گذشته از خود عملکرد درخشانی بر جای بگذارم و بتوانم به گلزنی تیم کمک کنم. احساس خیلی خوبی دارم. نمی‌خواهم مادرید را ترک کنم و در این تیم می‌مانم.

هواداران مادریدی پس از درخشش هافبک کلمبیایی نام او را در جریان بازی صدا می‌زدند. رودریگس در این باره گفت: خیلی زیباست. این جا باشگاهی است که همیشه رویای بازی در آن را داشتم. زمانی که نامت را صدا می‌زنند حس فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رودریگس: در رئال مادرید می‌مانم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..