تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان خواننده شناخته شده پاپ را در جشنواره کنار بگذارند

آرمان مهربان در نشست خبری گروه‌های تلفیقی موسیقی فجر:

بهتر است خواننده شناخته شده پاپ را در جشنواره کنار بگذارند که گروه های دیگر بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

مسئولان خواننده شناخته شده پاپ را در جشنواره کنار بگذارند

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در نشست خبری گروه‌های تلفیقی موسیقی جشنواره موسیقی فجر گروه «کاوه آفاق» آرمان مهربان رهبر ارکستر و کاوه آفاق خواننده گروه شرکت کردند.

آرمان مهربان در این نشست خبری گفت: من از سال 90 با کاوه آفاق همکاری داشتم و اکثر تنظیم‌های آلبوم‌ها را در کنار هم انجام دادیم. تمام برنامه ریزی‌ها برای اجرای کنسرت‌ها و انتخاب نوازنده ها با همکاری هم بوده است.

وی افزود: فکر می‌کنم یکی از بهترین اجراهای تاریخ ایران از نظر کیفیت اجرا و نوازنده را امسال در جشنواره روی صحنه ببریم. همه کارها اصولی انجام شده. اتفاقی که کمتر در کنسرت‌‌ها می‌بینیم و اطمینان می‌دهم که صدا دهی عالی خواهیم داشت.

مهربان گفت: یکی از اشکالاتی که می‌توان به جشنواره وارد کرد، این است که جشنواره فجر باید جایگاهی برای گروه های موسیقی باشد که جای دیده شدن ندارند؛ چراکه این گروه ها عموما تعداد نوازنده‌های زیادی دارند و هزینه‌ها برای آنها بالا است. آنها با چند سوپر استار پاپ قابل مقایسه نیستند. معمولا در این قسمت عدالت برقرار نمی‌شود. فکر می‌کنم بهتر است خواننده شناخته شده پاپ را در جشنواره کنار بگذارند که گروه های دیگر بتوانند از این رسانه استفاده کنند و کار هنری خود را خوب انجام دهند.

کاوه آفاق در خصوص قطعاتی که در کنسرت اجرا خواهند کرد، گفت: قطعات شال، اتاق آبی، بدرود، همهمه و خواب بازی از قطعاتی هستند که اجرا می‌شوند و اجراها در واقع ترکیبی از کارهای جدید و قدیم است.

وی افزود: آخرین آلبوم ما که سال گذشته منتشر شد «با قرص‌ها می‌رقصد» نام دارد. ارکستراسیون روی صحنه با توجه به ظرفیت سالن دو گیتار الکترونیک، سنتور، پیانو و ست درام است.

این خواننده در خصوص مبلغ قرارداد گفت: ما برای کسب درآمد نرفتیم و کار با کیفیت برای ما مهم بود. جنبه هنری خیلی ارزشمند است و گروه را خیلی خوب ثبت می‌کند. حضور در جشنواره می‌تواند یک اوج هنری باشد. در حال تولید یک آلبوم جدید با اسم شال هستیم که در مرحله نزدیک به میکس و مستر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان خواننده شناخته شده پاپ را در جشنواره کنار بگذارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..