تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کودکی که با یک قلب روی پیشانی متولد شد

کد خبر: ۴۵۵۵۲۶

۲۷۳  بازدید

«سینار انجین» یک کودک استثنایی از ترکیه است که تصمیم گرفت از والدینش به دلیل معجزه تولد او به روش غیرمعمولی تشکر کند.

برترین ها: «سینار انجین» یک کودک استثنایی از ترکیه است که تصمیم گرفت از والدینش به دلیل معجزه تولد او به روش غیرمعمولی تشکر کند. هنگامی که سینار به دنیا آمد یک خال مادرزادی به شکل قلب روی پیشانی اش داشت. پدرش می گوید: «وقتی پرستار خون را از روی سر او پاک کرد، من اولین نفری بودم که ماه گرفتگی را روی پیشانی پسرم دیدم. من واقعا حیرت زده شدم. وقتی سر او را نزدیک آوردم فهمیدم که یک قلب شگفت انگیز است و برایم سخت بود که اشک هایم را نگه دارم.» پرستاران با عجله همراه نوزاد سلفی گرفتند و او را نوزاد عشق نامیدند. اکنون سینار 14 ماه دارد  اما همچنان توجه دیگران را به خود جلب می کند. هرکسی که او را می بیند لبخند می زند و عاشق او می شود.

کودکی که با یک قلب روی پیشانی متولد شد  کودکی که با یک قلب روی پیشانی متولد شد  کودکی که با یک قلب روی پیشانی متولد شد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کودکی که با یک قلب روی پیشانی متولد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..