تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت ترامپ از اظهارات مؤسس ویکی‌لیکس +توییت

رئیس جمهور منتخب آمریکا در توییتر از صحبت‌های جولیان آسانژ مبنی بر دخالت نداشتن روسیه در انتخابات آمریکا دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ که همواره بر دخالت نداشتن روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تأکید دارد در پیامی توییتری از اظهارات جولیان آسانژ، مؤسس ویکی‌لیکس حمایت کرد. آسانژ در سخنانی گفته بود "یک بچه 14 ساله هم می‌تواند ایمیل جان پودستا را هک کند". چرا دموکرات‌ها اینقدر بی‌احتیاطند. او گفته روس‌ها به او هیچ اطلاعاتی نداده‌اند!

پلیس فدرال و سازمان اطلاعات آمریکا معتقدند روسیه با هک اطلاعات کمپین هیلاری کلینتون و دسترسی به ایمیل‌های او در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری این کشور دست داشته اما آسانژ اخیراً در اظهاراتی این موضوع را رد کرده است.

حمایت ترامپ از اظهارات مؤسس ویکی‌لیکس +توییت

ترامپ همچنین در توییت دیگری نظر جولیان آسانژ را درباره پوشش رسانه‌های آمریکا گفته و نوشته است "کار آنها واقعاً فریبکارانه است". مؤسس ویکی ‌لیکس درباره عملکرد رسانه‌های آمریکا در پوشش اخبار مربوط به دخالت روسیه در انتخابات گفته بود "آنها در این باره بسیار مزورانه و غیرصادقانه عمل کردند".


حمایت ترامپ از اظهارات مؤسس ویکی‌لیکس +توییت

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت ترامپ از اظهارات مؤسس ویکی‌لیکس +توییت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..