تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرهنگ نماز در مراکز اقامتی استان اردبیل توسعه یابد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، الله شکر عبدی صبح امروز در جلسه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز که در مراکز اقامتی استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نقش و اهمیت نماز در زندگی، انتظار می‌رود که فرهنگ نماز را در مراکز اقامتی استان اردبیل توسعه دهیم، چرا که اهمیت و فرهنگ نماز توسط ائمه، امامان معصوم(ع) و قرآن کریم سفارش داده می‌شود.

وی افزود: بیش از یک هزار آیه قرآن کریم در مورد نماز است که در 80 آیه آن به طور مستقیم به" أقیم الصلاة " اشاره داشته و در بقیه آن به صورت غیرمستقیم به سجده و رکوع و اقامه نماز تاکید شده است که امیدواریم با تلاش و اهتمام مسئولان بتوانیم فرهنگ نماز را در بین تمامی مردم ترویج دهیم و همگان را از نتایج مثبت و مهم نماز آگاه سازیم.

دبیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل ‌گفت: بیش از 19 هزار حدیث از ائمه معصومین و پیامبر اکرم(ص) در رابطه با نماز توصیه داده شده و هر روز خداوند 70 مرتبه انسان را با ندای اذان حی على الصلاة و حی على الفلاح  و حی علی خیر العمل مسلمانان را به حاضر شدن برای خواندن و اقامه نماز می‌خواند که این موضوع نشان از اهمیت بسیار نماز است که باید همگان این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

عبدی تصریح کرد: خواندن نماز بر هر مسلمان واجب است و باید در اوقات معین خوانده شود، ولی اقامه نماز نهادینه کردن نماز در زندگی است، به گونه‌ای که پشتوانه و حلال همه امور و مشکلات انسان در زندگی نماز است و اهمیت دادن به نماز و اقامه آن از مهمترین فریضه‌های الهی است که برای رسیدن به ارج و قرب الهی لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل به ضرورت فراهم کردن تمهیدات و امکانات لازم برای اقامه و دعوت به نماز مسافران و گردشگران با خواندن اذان در مراکز اقامتی، خدماتی، پذیرایی و تفریحی باید مورد توجه واقع شود و علاوه بر آن انتظار می‌رود که ساخت نمازخانه‌ها در مجتمع‌های آبدرمانی این استان در دستور کار قرار داده شود تا بتوانیم فرهنگ نماز را به طور همه‌جانبه در استان اردبیل توسعه دهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرهنگ نماز در مراکز اقامتی استان اردبیل توسعه یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..