تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسل جدید ساعت هوشمند کاسیو معرفی شد

نسل جدید ساعت هوشمند کاسیو معرفی شد

شرکت کاسیو سال گذشته با معرفی ساعت هوشمند WSD-F10 به خوبی نشان داد که می تواند قشر مشخصی از کاربران علاقمند به استفاده از ساعت های هوشمند را به محصولاتش جذب کند. اکنون ،این شرکت مدل تازه ای از این ساعت را در نمایشگاه CES رونمایی کرده است. در ادامه با تک شات همراه باشید.


ساعت هوشمند WSD-F20 حالا از GPS هم پشتیبانی می کند و می توان از Mapbox نقشه هایی را روی این ساعت دانلود کرد و با اپ Activity ساعت از آنها استفاده کرد. کارایی این اپ در زمینه هایی همچون اندازه گیری مسیر طی شده به طور پیاده یا با دوچرخه است. به این ترتیب، این ساعت تا حد زیادی از نیاز به گوشی های هوشمند معاف است.


ساعت هوشمند جدید کاسیو طراحی جالبی دارد و در مقایسه با مدل پیشین، حرفه ای تر به نظر می رسد. مدل نارنجی رنگ، کم رنگ تر از مدل سال پیش است و همه انواع آن دارای لبه های بزرگتری برای حفاظت از ساعت هستند. نمایشگر این ساعت را می توان در حالت تک رنگ استفاده کرد که به این ترتیب عمر باتری آن به یک ماه می رسد.


این ساعت به سیستم عامل اندروید wear 2.0 مجهز است و مدل سال پیش نیز به زودی این بروزرسانی را دریافت می کند. بسیاری از قابلیت های جدید از جمله نمای جدید برای صفحه نمایش ساعت در این بروزرسانی گنجانده شده است.
ساعت هوشمند جدید کاسیو با قیمت 500 دلار و از ماه اردیبهشت وارد بازار خواهد شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسل جدید ساعت هوشمند کاسیو معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..