تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب شیوع آنفولانزای مرغی در خراسان رضوی

هیچ‌گونه آنفولانزای حاد پرندگان در مشهد و خراسان رضوی شناسایی و گزارش نشده و خبر شیوع این بیماری در استان تکذیب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همه‌ساله با شروع فصل سرما و ورود پرندگان مهاجر به تالاب‌های کشور شاهد شیوع این بیماری در میان دیگر پرندگان و در مواردی انتقال آن به انسان هستیم.

محمدجعفر صادقی افزود: خوشبختانه امسال با انجام تدابیر پیشگیرانه از طریق وزارت بهداشت و مردم هیچ مورد انتقال ویروس آنفولانزای پرندگان به انسان در سراسر استان گزارش نشده است.

وی تصریح کرد: حتی در تالاب‌های استان خراسان رضوی نیز هیچ موردی از آنفولانزای پرندگان مشاهده نشده است و مردم می‌توانند با خیال راحت به مصرف گوشت مرغ و تخم‌مرغ بپردازند.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهددر خصوص شیوع آنفولانزای انسانی در استان گفت: سال گذشته این بیماری در سطح استان شیوع چشم‌گیری داشت که باعث بروز مشکلات فراوانی شد اما خوشبختانه امسال با اجرای طرح‌های پیشگیرانه و آموزش آحاد مردم، تاکنون هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر شیوع این بیماری به دست ما نرسیده است.

وی تأکید کرد: بهترین روش مقابله با بیماری آنفولانزا پیشگیری از ابتلا به این بیماری است که خوشبختانه بسیاری از افراد جامعه با واکسیناسیون و رعایت نکات بهداشتی توانستند این بیماری را کنترل کرده و از شیوع گسترده آن جلوگیری کنند.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب شیوع آنفولانزای مرغی در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..