تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکارچی غیرمجاز در دام مأمورین محیط زیست سردشت

ساعت: 10:39 منتشر شده در مورخ: 1395/10/16 شناسه خبر: 998371

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سردشت گفت: شکارچی غیرمجاز شکار خرگوش با تازی در دام مأمورین یگان حفاظت محیط زیست سردشت افتاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "خالد بایزیدی" در گفت و گو با خبرنگار بُلفَت اظهار کرد: در پی گشت زنی اکیپ مامورین یگان حفاظت محیط زیست در زیستگاههای این شهرستان، به یک مورد شکار غیرمجاز خرگوش با تازی برخورد کرده که بدون مجوز قانونی اقدام به شکار یک سر خرگوش می کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سردشت افزود: در این راستا یک نفر دستگیر و لاشه یک سر خرگوش شکار شده کشف و ضبط گردید که مراتب در محل صورتجلسه و پرونده متخلف جهت سیر مراحل قانونی و قضایی تشکیل گردید.

وی اظهار کرد: در پی بارش های اخیر برف در شهرستان، علیرغم تذکرات و اخطاریه های متعدد مبنی بر ممنوعیت هرگونه شکار در سالجاری، متاسفانه عده ای افراد متخلف بدون توجه به قوانین و مقررات محیط زیست اقدام به شکار غیرمجاز می کنند.

بایزیدی با بیان اینکه خسارت وارده به محیط زیست از بابت شکار هر سر خرگوش 3 میلیون ریال است، توصیه کرد مردم و شکارچیان ضمن تمکین به قوانین شکار و صید و رعایت ممنوعیت ها و مقررات اعمال شده از سوی سازمان محیط زیست در سالجاری، در صورت مواجه با هر تخلف زیست محیطی برابر قوانین و مقررات برخورد خواهد گردید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکارچی غیرمجاز در دام مأمورین محیط زیست سردشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..