تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهزیستی سرعین کودکی را قال نگذاشته/غربالگری بینایی و شنوایی 40 کودک سرعینی

ساعت: 10:05 منتشر شده در مورخ: 1395/10/16 شناسه خبر: 998480

معاون اداره بهزیستی سرعین با تکذیب خبر "بهزیستی کودکان سرعین را قال گذاشت"گفت:کارشناس ما از صبح تا ظهر 40 کوک سرعینی را مورد غربالگری شنوایی و بینایی قرار دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشمه لر،معاون اداره بهزیستی سرعین با تکذیب خبر ((بهزیستی کودکان سرعین را قال گذاشت)) گفت:کارشناس ما از صبح تا ظهر 40 کودک سرعینی را مورد غربالگری شنوایی و بینایی قرار دادند.

مهدی دیارمند  افزود: اداره بهزیستی سرعین برای سنجش بینایی و شنوایی کودکان با انتشار اطلاعیه ای در فضای مجازی و گروه های تلگرامی ساعت ویزیت را 9 صبح تا 1 ظهر چهارشنبه 15 دیماه اعلام کرده بود.

دیارمند تصریح کرد: از ساعت 7 الی 10 صبح چهارشنبه 15 دیماه کارشناسانی را که از  بیله سوار به سرعین دعوت کرده بودیم، 20 کودک را مورد غربالگری قراردادند.

وی در ادامه گفت: بعد از عدم مراجعه مردم در ساعت مقرر، این کارشناسان  روانه روستای کلخوران شده  و 20 کودک را نیز در این منطقه مورد غربالگری قرار داده و به کار خود خاتمه دادند.
وی با اشاره به اینکه این اداره در آذرماه نیز چندین مورد غربالگری شنوایی و بینایی را در سرعین اجرا کرده است اظهار کرد: اداره بهزیستی شهرستان سرعین فیش های ویزیت را در اختیار  فرمانداری  جهت مشاهده عموم قرار داده است.
معاون اداره بهزیستی سرعین با انتقاد از عضو شورای شهر گفت: اداره بهزیستی سرعین به دلیل نبود امکانات غربالگری شنوایی و بینایی مجبور است از دیگر شهرستان کارشناسانی  را دعوت کند و از این عضو شورای شهر  تقاضا می شود به جای انتقاد بی مورد، تجهیزات مورد نظر را برای شهر توریستی سرعین تهیه کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر سرعین گفته بود که برای انجام سنجش بینایی وشنوایی کودکان به این اداره مراجعه کردم اما هیچ گونه خدماتی در این خصوص انجام نشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهزیستی سرعین کودکی را قال نگذاشته/غربالگری بینایی و شنوایی 40 کودک سرعینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..