تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان عمومی موساد:فرصت های شغلی جدید موساد برای زنان صهیونیست

ساعت: 11:20 منتشر شده در مورخ: 1395/10/16 شناسه خبر: 998626

موساد دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، در روزنامه های اسرائیل و شبکه های اجتماعی برای استخدام زنان، جهت فعالیت های جاسوسی فراخوان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ موساد دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، در روزنامه های اسرائیل و شبکه های اجتماعی برای استخدام زنان، جهت فعالیت های جاسوسی فراخوان داد.

در فراخوان عمومی دستگاه اطلاعات رژیم صهیونیستی، موساد، آمده است: "مهم نیست چه کاره ای، بلکه برای ما مهم شخصیت تو است." به این معنا که برای کار در این حوزه تجربه و مهارت کاری مهم نیست بلکه شخصیت و ویژگی های فردی زن استخدام شده، مهم است.


در ادامه این فراخوان آمده است: اگر شخصیت و قدرت نفوذ داشته باشی، مهارت های دیگر را ما به تو خواهیم آموخت.


موساد اعلام کرده است که از این زنان جاسوس برای جمع آوری اطلاعات دارای اهمیت ویژه استفاده می کند.


بنابر این فراخوان، شخص متقاضی این شغل باید علاوه بر ویژگی هایی نظیر قدرت شخصیتی، توانایی تاثیر گذاری بر افراد و هدایت و راهبری آن ها در جهت اهداف وصبر، از قدرت عملکرد بالا هنگام فشار و افزایش حجم کاری و همچنین توانایی کار در شرایط غیر عادی، برخوردار باشد.


در بخش دیگری از این فراخوان آمده است: آشنایی با زبان های خارجی از ملاک های برتری شخص متقاضی است اما شرط اصلی واساسی نیست.


این فراخوان می افزاید:کار در این شغل در شرایط استثنایی و ویژه انجام می شود و فعالیت در خارج از کشور و اعزام به خارج جزیی از مسیر خدمت در این شغل است.


موساد از زنان برای جاسوسی و عملیات در خارج از کشور بویژه ترور اشخاص استفاده می کند.مانند ترور اخیر محمد زواری، مهندس تونسی که حضوریک زن تحت عنوان روزنامه نگار خارجی در آن دیده می شود.


مصدر:بخش عربی اسپوتنیک روسیه

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان عمومی موساد:فرصت های شغلی جدید موساد برای زنان صهیونیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..