تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره های هالیوودی که دوستان دیرینه هستند

ستاره های هالیوودی که دوستان دیرینه هستند

ستاره های هالیوودی که دوستان دیرینه هستند 

برخی از ستاره ها هستند که دوستی و رفاقت دیرینه و چندین ساله با هم دارند و برخی از آن ها هم از دوران نوجوانی با هم دوست بوده اند. حتما شما نیز تا به حال شنیده اید که بزرگترین دارایی هر فرد در زندگی، دوستان خوب است. آن ها در بساری از موارد به کمک ما می آیند و کاری می کنند که دوباره به مسیر درست باز گردیم. دوستان خوب بدون شک می توانند زندگی ما را دچار تحول کنند و ما را به مقصد صحیح هدایت نمایند.

علاوه بر این گونه مسائل، آن ها بهترین یار و یاور ما هستند و تحت هیچ شرایطی ما را تنها نگذاشته و همواره برای بهبود شرایط ما تلاش می نمایند. هر کسی در زندگی اش چنین دوستانی دارد. بازیگران نیز از این قاعده مستثنی نیستند.هنرپیشه های مطرح از سنین نوجوانی به عرصه بازیگری ورود پیدا کرده اند.

بسیاری از آن ها کار خود را با هم سن و سال های خود آغاز نموده و اکنون توانسته اند به نقطه اوج زندگی شان برسند. در این میان، برخی از بازیگران از کودکی با یکدیگر دوست شده اند و رابطه شان تا امروز نیز ادامه دارد.ما در این مقاله قصد داریم ۱۰ دوست فوق العاده هالیوودی که تاکنون پایدار مانده اند را مورد بررسی قرار دهیم. تا پایان همراه باشید.

۱- جاستین تیمبرلیک و رایان گاسلینگ

ستاره های هالیوودی که دوستان دیرینه هستند

این بازیگران سرشناس بیشتر از ۲۰ سال است که همدیگر را می شناسند. آن ها در دهه ۹۰ میلادی و در سریال تلویزیونی مشهور «باشگاه میکی موس» با یکدیگر آشنا شدند. گاسلینگ به خاطر مشکلات شهروندی، حتی مدتی با خانواده آقای تیمبرلیک زندگی نمود.

۲- توبی مگوایر و لئوناردو دی کاپریو

ستاره های هالیوودی که دوستان دیرینه هستند

آن ها ۲۵ سال پیش همدیگر را ملاقات کرده اند. آقای دی کاپریو در رابطه با نخستین روز آشنایی با مگوایر می گوید: “هنگامی که برای اولین بار توبی را دیدم، به خودم گفتم که می خواهم این پسر دوست من باشد. من وسط صحنه از ماشین بیرون پریدم و سه بار توبی را صدا زدم و به او گفتم که شماره اش را به من بدهد.

۳- کیرا نایتلی و سیه نا میلر

ستاره های هالیوودی که دوستان دیرینه هستند

آن ها در فیلم «لبه عشق» با هم دوست شدند و رابطه شان به خارج از مرزهای سینما کشیده شد. آن ها ساعت های زیادی را با یکدیگر می گذرانند. میلر اخیرا گفته است که «کیرا» را الهه زیبایی خود می داند و او را زیباترین زن جهان خطاب کرده است.

۴- مل گیبسون و رابرت داونی جونیور

ستاره های هالیوودی که دوستان دیرینه هستند

بازیگران سرشناس هالیوود از فیلم دهه ۹۰ به نام «هواپیمایی آمریکا» با یکدیگر رابطه دوستانه دارند. آقای داونی بارها از مل گیبسون در رسوایی های طلاق دفاع کرد و آقای گیبسون نیز به رابرت کمک نمود تا اعتیادش به الکل و مواد را ترک کند.

۵- کیم کارداشیان و نیکول ریچی

ستاره های هالیوودی که دوستان دیرینه هستند

آن ها یکی از مشهور ترین رابطه های دوستانه را دارند. نیکول دختر خواننده سرشناس لیونل ریچی است و کیم نیز در زمینه مد و لباس فعالیت دارد. آن ها از ۱۲ سالگی همدیگر را می شناسند و دوست هستند. با وجود اخبار ضد و نقیض شبکه های اجتماعی در رابطه با اختلاف بین آن ها، این دوستی همچنان ادامه دارد.

۶- رابرت پتینسون و تام استاریج

ستاره های هالیوودی که دوستان دیرینه هستند

این دو نفر از دوران مدرسه دوستی شان را آغاز نمودند. چندی پیش شایعه شده بود که هر دوی آن ها به کریستین استوارت علاقه دارند و همین امر رابطه آن ها را به هم زده است. به هر حال این دو نفر در عکس های پاپاراتزی ها همواره با یکدیگر دیده شده اند.

۷- جنیفر آنیستون و کورتنی کاکس

ستاره های هالیوودی که دوستان دیرینه هستند

آن ها یکی از بهترین و عمیق ترین رابطه های دوستانه دنیای هالیوود را دارند. جنیفر و کورتنی دوستی خود را از سریال «دوستان» که در سال ۱۹۹۴ پخش می شد، آغاز نمودند. با وجود آن که هر دوی آن ها مشکلات زیادی در زندگی داشتند (طلاق کاکس از دیوید آرکت و طلاق آنیستون از برد پیت)، اما هیچ گاه یکدیگر را رها نکردند.

۸- لیو تایلر و کیت هادسون

ستاره های هالیوودی که دوستان دیرینه هستند

آن ها به خاطر پدر و مادر مشهور خود، از دوران کودکی یکدیگر را می شناسند. کیت و لیو بعد از بازی مشترک در فیلم «دکتر تی و زنان»، رابطه ای صمیمی پیدا نمودند. لیو حتی عنوان مادر خوانده فرزند اول کیت را نیز پذیرفت.

۹- کارا دلوین و ریحانا

ستاره های هالیوودی که دوستان دیرینه هستند

تنها چند سال از دوستی آن ها می گذرد. کارا و خواننده سرشناس، وقت زیادی را با یکدیگر می گذرانند و در تمام برنامه ها مانند شوهای لباس و یا مراسم رسمی، کنار هم هستند. با در نظر گرفتن سن، ریحانا همواره الگوی خوبی برای کارا بوده و وی را در شرایط حساس و سخت، یاری کرده است.

۱۰- سلنا گومز و دمی لواتو

ستاره های هالیوودی که دوستان دیرینه هستند

آن ها در سریال «بارنی و دوستان» در حالی که تنها ۷ سال داشتند، همدیگر را ملاقات کردند. با وجود آن که همه چیز در رابطه سلنا و دمی به خوبی پیش نرفته (آن ها برای مدتی به خاطر دلایل شخصی ارتباط خود را قطع کردند)، اما ستارگان سرشناس دنیای موسیقی مشکلات خود را حل نمودند و دوستی شان همچنان ادامه دارد.

روزیاتو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره های هالیوودی که دوستان دیرینه هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..