تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان «آنها» فیلم کمدی می‌سازد

فروزان جنیران از جدیدترین فعالیت سینمایی و جزییات اکران فیلم «آنها» خبر داد.

فروزان جنیران تهیه‌کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت نمایش فیلم سینمایی «آنها» ساخته احسان سلطانیان به خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نسخه نهایی این اثر آماده شده است و حضور در جشنواره‌های خارجی را در دستور کار قرار دادیم که در این راستا قصد داریم زیرنویس انگلیسی آن را نیز انجام دهیم.

وی درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود بیان کرد: چند طرح کمدی را به چند نویسنده ارائه دادیم که پس از نگارش و آماده شدن فیلمنامه، مطالعه و بررسی و نهایی شدن، تولید را آغاز خواهیم کرد.

جنیران ادامه داد: این حجم حساسیت به جهت سختی ساخت فیلم‌های کمدی نسبت به دیگر موضوعات است و باید از فیلمنامه قوی برخوردار باشد.

گفتنی است قصه فیلم «آنها» جامعه زنانه ایرانی را در سه مقطع زمانی و در سه اپیزود نشان می‌دهد.

در این فیلم بازیگرانی از جمله شبنم مقدمی، سمیرا حسن پور، هدی زین العابدین، سعیدداخ، سیامک اطلسی، جلال فاطمی وامیرحسین آرمان نقش آفرینی می‌کنند.

«آنها» به کارگردانی احسان سلطانیان و تهیه کنندگی مشترک فروزان جنیران و داریوش بابائیان تولید شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان «آنها» فیلم کمدی می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..