تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظروف توری از جنس نقره و طلا

کد خبر: ۴۵۵۱۰۹

۲۹۰  بازدید

«ویبسک مورر» جذب اشیایی می شود که در مجموعه های سنتی می یابد، مانند قاشق ها، کاسه ها، نعلبکی ها و فنجان های چای، اما تفسیر او از این قطعات کاربرد آن ها را پشت سر می گذارد و به مجسمه های ظریفی می رسد که حال و گذشته را ترکیب می کند.

برترین ها: هنرمند «ویبسک مورر» جذب اشیایی می شود که در مجموعه های سنتی می یابد، مانند قاشق ها، کاسه ها، نعلبکی ها و فنجان های چای، اما تفسیر او از این قطعات کاربرد آن ها را پشت سر می گذارد و به مجسمه های ظریفی می رسد که حال و گذشته را ترکیب می کند. او در درجه اول با طلا و نقره کار می کند و آثار او به طرز غیرممکنی ظریف به نظر می رسند. او دکوراتیوترین جنبه آن ها را در طراحی ظروف نقره آشکار می کند و می گوید: «من عاشق آثار اروپایی تاریخی از جنس نقره، طلا و چینی هستم. من به دنبال روش های سنتی برای طراحی اشیا می گردم، نه برای برای چسبیدن به سنت بلکه برای اینکه من از سنت به عنوان نقطه شروع استراتژی های خلاقانه ام استفاده می کنم. من می خواهم ساختارشکنی کنم تا به قلب کمال و تمامیت و تغییر آن ها برسم، هم از نظر ظاهری و هم از نظر عملکردی.»

 ظروف توری از جنس نقره و طلا ظروف توری از جنس نقره و طلا  ظروف توری از جنس نقره و طلا  ظروف توری از جنس نقره و طلا  ظروف توری از جنس نقره و طلا  ظروف توری از جنس نقره و طلا  ظروف توری از جنس نقره و طلا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظروف توری از جنس نقره و طلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..