تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چمران با 50 رای رئیس شورای عالی استان‌ها شد/بصیری‌پور 23 رای کسب کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، در سی و پنجمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها انتخابات هیأت رئیسه چهارمین دوره سال چهارم شورای عالی استان‌ها برگزار شد.

شورای عالی استانها 75 عضو دارد که یک نفر در جلسه امروز حضور نداشته است.

در انتخابات رئیس شورای عالی استان‌ها مهدی چمران و غلامرضا بصیری‌پور نماینده خراسان رضوی خوانده شدند. 

مهدی چمران قبل از انتخابات هیأت رئیسه اظهار داشت: 117 هزار عضو شورا در سراسر کشور باید مورد توجه قرار بگیرند و باید تعامل و هماهنگی لازم بین اعضای شورای عالی استان‌ها وجود داشته باشد.

غلامرضا بصیری‌پور نیز قبل از انتخابات هیأت رئیسه بیان داشت: بنده اگر به عنوان رئیس شورا انتخاب شوم یا غیر از این باشد قطعاً به وظایف خود به عنوان نماینده شورا عمل خواهم کرد و به صورت هماهنگ و یکپارچه با شورا تعامل خواهم داشت. 

در انتخابات هیات رییسه شورای عالی استانها چمران 50 رای و غلامرضا بصیری پور  23 رای اخذ کردند و بدین ترتیب چمران رییس شورای عالی استانها شد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/CMHUVW



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چمران با 50 رای رئیس شورای عالی استان‌ها شد/بصیری‌پور 23 رای کسب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..