تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی ستاره ایرانی در بازی امروز مقابل گیانیا/ عکس

به گزارش افکارنیوز،

در حالیکه تمام سایت‌های یونانی در چند روز گذشته از اختلاف شدید پانیونیوس با انصاری فرد، مهاجم ایرانی خود صحبت می‌کردند و عنوان می‌کردند که انصاری فرد به خاطر بلاتکلیفی خود خشم مسئولان باشگاه یونانی را برانگیخته است و در بازی مقابل گیانیا در بازی فردا از لیست خط خورده می‌شود اما سرمربی پانیونیوس تمام معادلات را بهم ریخت.

میلوژویچ سرمربی پانیویوس تمام این گمانه زنی‌ها را بر باد داد و در میان بهت و تعجب رسانه‌های یونان او را در لیست بازی فردا گذاشت تا به عنوان بازیکن اصلی از انصاری فرد استفاده کند.

همین موضوع باعث شده است تمام رسانه‌های یونان با عناوین مختلف از بازگشت انصاری فرد به ترکیب پانیویوس صحبت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی ستاره ایرانی در بازی امروز مقابل گیانیا/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..