تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایسوس، ZenFone 3 Zoom را معرفی کرد

ایسوس، ZenFone 3 Zoom را معرفی کرد

در سال 2015، ایسوس اسمارت فون ZenFone Zoom را معرفی کرد. همانطور که از نام این محصول مشخص است، تاکید در این اسمارت فون بر روی قابلیت زوم دوربین است که می تواند تا سه برابر زوم اپتیکال را ممکن سازد. اگر شما هم به لنزهای زوم و ثبت تصاویر از فاصله دور علاقه دارید، قطعا از این اسمارت فون هم خوشتان می آید. در ادامه با تک شات همراه باشید.


حالا و در سال 2017، ایسوس با جانشین این اسمارت فون با نام ZenFone 3 Zoom بازگشته است. متاسفانه قابلیت زوم 3 برابری در این گوشی وجود ندارد و ایسوس آن را با زوم 2.3 برابری جایگزین کرده است. اما در مقابل ایسوس باتری این اسمارت فون را به 5000 میلی آمپر ساعت ارتقا داده است که بنابراین با وجود کاهش قابلیت زوم، افزایش طول عمر باتری می تواند نظر کاربران را به خود جلب کند.


ایسوس همچنین از دوربین دوگانه در این محصول استفاده کرده که دوربین دوم یک لنز 12 مگاپیکسلی زاویه باز با f/1.7 است. هدف این دوربین دوگانه نیز مشابه موارد دیگر دوربین های دوال است که همان خلق افکت خطوط شکسته در تصاویر است. از سایر مشخصات این گوشی می توان به نمایشگر فول اچ دی امولد 5.5 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 625 کوالکام اشاره کرد.


ایسوس اظهار کرده که قیمت را متعاقباً اعلام می کند، اما بر اساس مشخصات به نظر نمی رسد قیمت بالایی برای این محصول در نظر گرفته شود. ZenFone 3 Zoom از ماه آینده در دسترس علاقمندان خواهد بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایسوس، ZenFone 3 Zoom را معرفی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..