تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تدابیر شدید امنیتی در کربلای معلی

در پی کسب اطلاعاتی محرمانه مبنی بر احتمال عملیات تروریستی در استان کربلا، از ساعت اولیه صبح ادیروز، 15 دی ماه، تدابیر امنیتی شدیدی در کربلای معلی اتخاذ شد.

- " به نقل از خبرگزاری نون، شهر مقدس کربلا از ساعت اولیه بامداد دیروز شاهد تدابیر امنیتی شدید و فشرده ای بود، به طوری که این مسئله باعث کندشدن حرکت خودروها و ترافیک شدید در مرکز این شهر شد.

یک مبنع امنیتی در مرکز فرماندهی پلیس کربلا در این باره گفت: انتشار گسترده سرویس ها و دستگاه های امنیتی در کربلا بنابر کسب اطلاعات محرمانه امنیتی مبنی بر احتمال اقدامات تروریستی در این استان و پس از موجی از اقدامات تروریستی در استان های مختلف عراق، صورت گرفته است.

سخنگوی رسانه ای فرماندهی پلیس کربلا نیز در این رابطه اعلام کرد: ایست بازرسی و گسترش عملیات سرویس های امنیتی، اقدامی احتیاطی برای دفع خطر از شهروندان است، این در حالی است که اطلاعات امنیتی محرمانه ای نیز مبنی بر هدف قرار گرفتن استان کربلا به دست آمده است.

لازم به ذکر است، در پی تشدید اقدامات ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی عراق در شهر موصل عراق و پیروزهای مستمر مجاهدان عراقی در مقابل گروه تروریستی داعش، دامنه اقدامات جنایت کارانه عناصر افراطی و تکفیری این گروه افزایش یافته، به طوری که طی روزهای اخیر مناطق مختلف عراق از جمله بغداد، سامرا و نجف اشرف شاهد اقدامات وحشیانه و ترویستی این گروه بوده است.

ایکنا/222
کلید واژه ها: کربلا - عراق - اطلاعات - کسب اطلاعات - استان - عملیات تروریستی - گروه تروریستی - سرویس - ارتش عراق - خبرگزاری - پلیس - اطلاعاتی - ساعت - نجف اشرف - ترافیک - افراطی - افزایش - تکفیری - کارانه - سامرا - جنایت - مناطق - رسانه - رابطه - ارتش - مقدس - موصل - صورت - اشرف - بسیج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تدابیر شدید امنیتی در کربلای معلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..