تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش کوتاه شهردار ماسال در خصوص دهکده بام سبز

ساعت: 08:50 منتشر شده در مورخ: 1395/10/16 شناسه خبر: 998442

شهردار ماسال در گزارشی کوتاه بدون اشاره دقیق به مسایل رخ داده در بام سبز و مسئولیت های متوجه شهرداری و پیمانکار در این پروژه، ابراز امیدواری کرد واحدهای اقامتی مذکور در نوروز 96 پذیرای میهمانان باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال باقر کاظمی شهردار ماسال در نوشتاری در خصوص دهکده بام سبز ماسال گزارشی کوتاه ارائه کرد.

متن گزارش وی به این شرح است؛

" در ایام نوروز مجتمع های اقامتی بام سبز که شامل ۴۲ کلبه چوبی با امکانات کامل و دو واحد خدماتی در دو مجتمع با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی ، به ارزش دومیلیارد تومان است پذیرای مهمانان نوروزی خواهد بود. در این راستا تشکر خود را از همکاری اداره کل منابع طبیعی گیلان و حساسیت منابع طبیعی ماسال در حفظ گونه های بومی درختان نادر در بام سبز و سرعت پیشرفت در ساخت مجتمع اقامتی، اعلام میداریم
در آخر هم از سرمایه گذاری و مشارکت شهروندان ماسالی کمال تشکر و قدر دانی را داریم.

با تشکر؛

باقر کاظمی"

***

گفتنی است دهکده بام سبز ماسال در پی انعقاد قرارداد با بخش خصوصی جهت ساخت واحدهای اقامتی دچار تخریب بخشی از درختان شد. علی رغم سوالات و ابهامات گسترده، در این گزارش کوتاه اشاره ای به مسایل رخ داده شده و عاملان این اتفاق، مسئولیت های شهرداری در این خصوص و نحوه پیشبرد پروژه در آینده نشده است.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش کوتاه شهردار ماسال در خصوص دهکده بام سبز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..