تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شانس صعود تیم والیبال اتحاد جوان همدان افزایش یافت

شانس صعود تیم والیبال اتحاد جوان همدان افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ از هفته دهم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور دو تیم اتحاد جوان همدان و مقاومت مهاباد تیم‌های چهارم و سوم جدول گروه الف این مسابقات از ساعت 16روز چهارشنبه در سالن فردوسی شهر همدان در دیداری حساس به مصاف هم رفتند که در پایان تیم اتحاد جوان همدان توانست با نتیجه 3 بر یک میهمان خود را مغلوب کرد.

در ست نخست این مسابقه بازیکنان تیم اتحاد جوان همدان با زدن سرویس‌های هدف‌دار و پاس‌های کوتاه بازیکنان تیم مقاومت را در جلو و عقب زمین تحت فشار قرار دادند و در نهایت با ارایه یک بازی جذاب این دست را با نتیجه 25 بر 19 به نفع خود پایان دهند.

در ست دوم بازی محمد صادق امیری سرمربی تیم مقاومت مهاباد با چند تغییری که در ترکیب تیم خود ایجاد کرد برای دقایقی جریان بازی را به نفع شاگردانش تغییر داد، اما یاران علی خبارگه در تیم اتحاد جوان همدان با اتکا به تشویق بی امان تماشاگران همدانی دوباره بر جریان بازی مسلط شدند و با چند توپگیری مناسب و آبشارهای دقیق این دست را نیز با نتیجه 25 بر 22 پیروز از زمین مسابقه بیرون آمدند.

اما در ست سوم بازیکنان تیم مقاومت مهاباد با استفاده از اشتباهات بازیکنان اتحاد جوان از همان ابتدای بازی از رقیب خود پیش افتادند و با حفظ این اختلاف تا امتیازهای پایانی این دست را با نتیجه 25 بر 18 به سود خود خاتمه دادند.

ست چهارم این بازی، بسیار حساس و پایاپای دنبال شد و دو تیم تا امتیازهای پایانی با یکدیگر برابر بودند اما در نهایت این تیم اتحاد جوان همدان بود که با تعویض های به موقع سرمربی خود، علی خبارگه، این دست را با نتیجه 25 بر 22 و نتیجه بازی را 3 بر 1 به سود خود پایان داد.

تیم اتحاد جوان همدان با کسب 3 امتیاز این مسابقه در جدول گروه الف لیگ دسته اول باشگاه های کشور 20 امتیازی شد و جای تیم مقاومت مهاباد را در جایگاه سوم این جدول به خود اختصاص داد و امید خود را به صعود افزایش داد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شانس صعود تیم والیبال اتحاد جوان همدان افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..