تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع چربی گردن با این روش های بسیار ساده

باید تابه حال متوجه شده باشید که بهترین راه برای خلاص شدن از شر چربی گردن، آن است که مطمئن شوید اضافه وزن ندارید، اما پس از آن از روش های مطروحه در این مطلب می توانید برای رفع چربی گردن خود استفاده کنید.

آیا می توان چربی گردن را از بین برد؟

افراد بسیاری وجود دارند که دوست دارند مطمئن شوند از شر چربی گردن خلاص خواهند شد، زیرا کمی عجیب و غریب به نظر می رسد. برخی دیگر نیز چربی گردنشان را خجالت آور می دانند، اما اگر هم راه های مختلف را به منظور خلاص شدن از شر چربی گردن امتحان کرده باشند، در نهایت صاحب گردنی می شوند که چندان به آن افتخار نمی کنند.

باید تابه حال متوجه شده باشید که بهترین راه برای خلاص شدن از شر چربی گردن، آن است که مطمئن شوید اضافه وزن ندارید. هنگامی که وزن اضافه تان را از دست دهید، پس از آن می توانید کارهای دیگری که می توانند به شما کمک کنند، برای مدت طولانی از شر چربی گردنتان خلاص شوید را انجام دهید. با این حال به یاد داشته باشید که خلاص شدن از شر چربی گردن، چیزی نیست که بتوانید یک شبه به آن دست یابید. شما باید به سختی روی آن کار کنید تا بتوانید گردنی داشته باشید که به آن افتخار کنید.

گاهی اوقات شما وسوسه می شوید که برای خلاص شدن از شر چربی گردن تان، تحت برخی درمان های خاص قرار بگیرید، اما از آنجا که این می تواند بسیار گران باشد، امتحان کردن برخی داروهای خانگی می تواند برای شما مفید باشد. می خواهید بدانید که چه درمان های خانگی را می توانید امتحان کنید؟ در اینجا چند مورد از آنها را بیان می کنیم.

۱- تمرینات کاردیو

باید به یاد داشته باشید که تمرینات کاردیو می توانند به سوزاندن چربی که ممکن است در سراسر بدنتان داشته باشید، کمک کنند و البته، این شامل گردن تان نیز می شود. شما می توانید از شر چربی که در تمام بدنتان دارید، خلاص شوید. شما می توانید برای این منظور از برخی دستگاه ها استفاده کنید یا خودتان به تنهایی تمرینات کاردیو انجام دهید.

۱- به دنبال دستورالعمل های تمرین کاردیوی آنلاین باشید و آنها را دانلود کنید.

۲- تمرینات کاردیو را در هر زمانی که می توانید، انجام دهید.

۳- مطمئن شوید بسته به آنچه که می خواهید روی آن تمرکز کنید، تمرین تان را تغییر خواهید داد.

۲- چرخش های گردن

هنگامی که بحث تمرینات مختلف گردن به میان می آید، استفاده از چرخش های گردن می تواند برای شما بسیار موثر باشد. این حرکت به عضلات گردن شما کمک خواهد کرد سفت تر شوند و این می تواند به خلاص شدن از شر چربی اضافه ای که ممکن است روی ناحیه گردن تان داشته باشید، کمک کند.

۱- گردن تان را از یک سمت به سمت دیگر حرکت دهید.

۲- گردن تان را به سمت بالا و پایین حرکت دهید.

۳- ممکن است لازم باشد گردن تان را به جلو و عقب نیز حرکت دهید.

۳- میوه ها و سبزیجات

باید به یاد داشته باشید که اضافه کردن میوه ها و سبزیجات به رژیم غذایی تان، نه تنها در بهتر کردن اندامتان بلکه در خلاص شدن از شر چربی که ممکن است در ناحیه گردنتان وجود داشته باشد نیز بسیار موثر است. باید بدانید که کالری مصرفی شما به دلیل اضافه کردن میوه ها و سبزیجات، به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

۱- مطمئن شوید که به وعده های غذایی تان، سبزیجات اضافه خواهید کرد. می توانید آنها را بصورت بخارپز یا حتی کبابی مصرف کنید.

۲- اگر شیرینی دوست هستید، به جای شیرینی ها از میوه ها استفاده کنید. این کار به برطرف کردن هوس های شما منهای کالری اضافی کمک خواهد کرد.

۳- این روند را جزء شیوه زندگی تان قرار دهید.

۴- غلات کامل

آیا همیشه عاشق خوردن هر چیز غنی از کربوهیدرات بوده اید؟ باید به یاد داشته باشید که چیزی به نام کربوهیدراتهای سالم وجود دارد. با انتخاب غلات کامل، مطمئن شوید که از کربوهیدرات های درست استفاده خواهید کرد. غلات کامل حاوی فیبر و همچنین مواد مغذی هستند که بدن شما به منظور کمک به شما برای کاهش وزن به آنها نیاز دارد.

۱- هنگام خوردن برنج یا پاستا، برنج قهوه ای یا پاستای غلات کامل را انتخاب کنید. این تغییر کوچک می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.

۲- از کربوهیدرات های تصفیه شده یا هر کربوهیدراتی که رنگ سفید دارد، اجتناب کنید.

۳- به یاد داشته باشید هنگامی که شما غلات کامل مصرف می کنید، برای مدت طولانی تری احساس سیری خواهید کرد که نیاز شما به خوردن میان وعده را رفع می کند.

۵- جویدن آدامس

ممکن است تعجب آور به نظر برسد اما باید به یاد داشته باشید که جویدن آدامس می تواند در خلاص شدن از شر چربی گردن، بسیار موثر باشد. زیرا این کار می تواند نه تنها عضلات ناحیه گردن شما بلکه عضلات ناحیه صورتتان را نیز تحریک کند.

۱- می توانید یکبار در روز برای مدت زمان طولانی، آدامس بجوید.

۲- باید این کار را تا زمان دیدن نتایج مورد نظرتان انجام دهید. به یاد داشته باشید که جویدن آدامس در تمامی اوقات می تواند برخی اثرات منفی را نیز داشته باشد، بنابراین وقتی شروع به دیدن نتایج کردید، می توانید از این کار دست بردارید.

۶- کشش گردن

شما احتمالا مدتهاست که گردن تان را نکشیده اید. به یاد داشته باشید هر زمانی که عضلات گردنتان را می کشید، به گردنتان اجازه می دهید که رشد کند و در نهایت قوی تر شود. هنگامی که گردن تان را می کشید، می توانید به عضلات گردن تان شکل دهید که شما را از شر چربی گردن خلاص خواهد کرد.

۱- شما باید گردن تان را بکشید، به خصوص پس از کار کردن برای یک دوره زمانی طولانی.

۲- همچنین لازم است قبل از پرداختن به سایر تمرینات گردن که قصد انجامشان را دارید، چند کشش گردن انجام دهید.

۳- گردن تان را صبح ها بعد از بیدار شدن از خواب بکشید.

۷- آبرسانی

آیا می دانید مصرف مداوم آب می تواند در خلاص شدن از شر چربی گردن، بسیار موثر باشد؟ باید به یاد داشته باشید، هنگامی که آب کافی در سیستم بدنتان دارید، احساس سیری بیشتری خواهید کرد و بنابراین پرخوری نمی کنید.

۱- توصیه می شود که هر روز ۱۰ ــ ۸ لیوان آب بنوشید، اگرچه این مقدار گاهی اوقات تغییر می کند.

۲- شما باید زمانی که از خواب بیدار می شوید، ۲ لیوان آب بنوشید تا در طول روز احساس شادابی کنید.

۳- مصرف آب همچنین به پوستتان اجازه خواهد داد که هیدراته و منعطف تر بماند.

۸- پروتئین خالص

انواع مختلفی از پروتئین وجود دارند که شما می توانید مصرف کنید، اما بهترین نوع آن، پروتئین بدون چربی است. شما می توانید این را از گوشت بدون چربی دریافت کنید. به یاد داشته باشید که پروتئین بدون چربی می تواند به شما کمک کند وزن کم کنید و در نهایت از شر چربی گردن خلاص شوید.

۱- به یاد داشته باشید که در هنگام مصرف تکه های گوشت، چربی آن را جدا کنید.

۲- در هنگام خوردن مرغ، به منظور خلاص شدن از شر چربی ناخواسته و کلسترول باید پوست آن را جدا کنید.

۳- پروتئین بدون چربی را به یک شیوه سالم تر طبخ کرده و از سرخ کردن آن در روغن زیاد اجتناب کنید.

۹- تمرین قدرتی

گذشته از تمرینات قلبی عروقی، باید به یاد داشته باشید که تمرین قدرتی نیز می تواند به شما کمک زیادی کند. تمرین قدرتی می تواند به ساخت عضلات کمک کند که ممکن است برای خلاص شدن از شر چربی که ممکن است در سیستم بدنتان داشته باشید، مفید باشد.

۱- شما باید در هر جلسه، ۲۰ دقیقه تمرین قدرتی انجام دهید. مجبور نیستید هر روز تمرین قدرتی انجام دهید اما در این کار، ثابت قدم باشید.

۲- به یاد داشته باشید که روی گروه های مختلف در مرکز بدنتان کار کنید و فقط روی گردن تان تمرکز نکنید، چون اگر روی تمام گروه های عضلانی کار نکنید، گردن تان خوب به نظر نخواهد رسید.

۱۰- کرم های سفت کننده پوست

برخی کرم های سفت کننده در بازار وجود دارند که به پوستتان امکان می دهند پس از استفاده از این محصول برای یک مدت زمان معین، سفت تر و محکم تر شود.

۱- درباره محصولات سفت کننده پوست که در خلاص شدن از شر چربی و پوست اضافه موثر هستند، تحقیق کنید.

۲- محصولی که انتخاب کرده اید را برای یک دوره زمانی معین، مورد استفاده قرار دهید.

۳- با پشتکار فراوان، از این محصول روی ناحیه گردن تان استفاده کنید. معمولا توصیه می شود یک یا دو بار در روز از محصولات سفت کننده پوست استفاده کنید.

با این کارهایی که می توانید برای خلاص شدن از شر چربی گردن انجام دهید، زمانی فرا می رسد که شما گردن سفت و صافی خواهید داشت که به آن افتخار خواهید کرد.

گردآوری:گروه سلامت سیمرغ
seemorgh.com/health
منبع:fitnessmagazine.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع چربی گردن با این روش های بسیار ساده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..