تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به «شهر ممنوعه چین» سفر کنید! + تصاویر

شهر ممنوعه پکن که زمانی تنها مکان زندگی امپراتورهای چین بوده است؛ امروزه عنوان پربازدیدترین موزه جهان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگارحوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  موزه قصر پکن یا همان شهر ممنوعه روزگاری تنها مکان زندگی امپراتورهای چین و خانواده آن ها بوده است که امروزه به عنوان پربازدیدترین موزه جهان شناخته شده و طبق آخرین آمار، سالیانه بیش از 14.6 میلیون نفر بازدید کننده دارد. شهر ممنوعه که در پایتخت  کشور چین واقع است یکی از مهمترین دیدنی های تاریخی این کشور به شمار آمده و وسیع‌ترین و کامل‌ترین مجموعه معماری چوبی در جهان محسوب می شود. به «شهر ممنوعه چین» سفر کنید! + تصاویر

معماری مجموعه عظیم شهر ممنوعه تبلور نگرش و درایت مردم چین است. این موزه متشکل از قصرها و اتاق هایی با مجلل ترین معماری بوده که در سراسر آن اندیشه‌های عجیب و غریب مردمان این کشور قابل مشاهده است. اشیاء و کشفیات گرانمایه ‌ای در شهر ممنوعه یافت شده که شمار آن جمعا به یک میلیون می‌ رسد و یک ششم شمار کل کشفیات چین را شامل می‌ شود.

به «شهر ممنوعه چین» سفر کنید! + تصاویر

به عقیده معماران چینی و خارجی؛ طراحی و معماری شهر ممنوعه آثار برجسته و بی همتایی است که نشان دهنده فرهنگ و سنت دیرینه این کشور و دست آوردهای برجسته صنعتگران در زمینه معماری در 500 سال گذشته است.

به «شهر ممنوعه چین» سفر کنید! + تصاویر

شایان ذکر است؛ شهر ممنوعه چین به عنوان بزرگترین قصر باستانی دنیا؛ در سال 1987 در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به «شهر ممنوعه چین» سفر کنید! + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..