تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژکتور 4K سونی ۲۵ هزار دلار قیمت دارد

پروژکتور جدید سونی برای فواصل نزدیک، با قیمت ۲۵ هزار دلاری خود می‌تواند تصاویر 4K را روی پرده بیاندازد.

پروژکتور ۲۵ هزار دلاری سونی یک دستگاه ایده‌آل برای علاقمندان به این نوع دستگاه‌ها است و شاید محرکی برای پس‌اندازی ۲۵‌ هزار دلاری و خرید این دستگاه زیبا و هیجان‌انگیز.

VPL-VZ1000ES می‌تواند از فاصله‌ی ۱۵ سانتی‌متر روی پرده تصویری ۱۰۰ اینچی بیاندازد، البته وزن ۳۵ کیلوگرمی و طول یک متری آن باعث شده تا نتوان این پروژکتور را قابل حمل دانست. البته این دستگاه 40 درصد کوچک‌تر از دستگاه کنونی موجود در بازار یعنی VPL-GTZ1 است. 

این پروژکتور از HDR پشتیبانی می‌کند و روشنایی ۲٫۵۰۰ لومنی دارد. VPL-VZ1000ES در حال حاضر برای پیش‌خرید در دسترس است و از ماه آوریل روانه‌ی بازار خواهد شد.

پروژکتور سونی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژکتور 4K سونی ۲۵ هزار دلار قیمت دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..