تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سونی در فصل تعطیلات ۶.۲ میلیون دستگاه پلی استیشن 4 فروخته است

سونی در CES 2017 اعلام کرد که این شرکت بیش از ۶.۲ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 و پلی استیشن 4 پرو در فصل تعطیلات در سطح جهان به فروش رسانده است.

سونی طی کنفرانس خود در نمایشگاه CES امسال بیان کرد که ۶.۲ میلیون دستگاه پلی‌استیشن 4 به فروش رسانده است. همچنین این شرکت اعلام کرده است که ۵۰.۴ میلیون عدد نرم‌افزار شامل بازی و فیلم بلوری در این مدت فروخته است. و از طرف دیگر بازی انحصاری سونی یعنی  آنچارتد 4 نیز تا به امروز بیش از ۸.۷ میلیون عدد فروش داشته است. با احتساب این آمار و ارقام سونی همچنان جایگاه اول خود در بخش سرگرمی را حفط کرده است.

بخش گیم سونی نیز اعلام کرده است که تا اول ژانویه‌ی ۲۰۱۷ بیش از ۵۳.۴ میلیون دستگاه پلی‌استیشن ۴ را به دست مشتریان رسانده است.

پلی‌استیشن ۴ و ۴ پرو در حال حاضر در بیش از ۱۲۳ کشور به فروش می‌رسند. نکته‌ی جالب در این بین ارائه نشدن آمار فروش PSVR بود که همچنان اطلاعات رسمی از آن در دسترس نیست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سونی در فصل تعطیلات ۶.۲ میلیون دستگاه پلی استیشن 4 فروخته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..