تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




70 درصد از مجتمع پرورش میگو چوئبده آبادان راکد است

علی معلم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز درباره مهمترین مشکل شیلات خوزستان اظهارداشت: امسال مجتمع پرورش میگو چوئبده آبادان درگیر بیماری لکه‌سفید شد و آسیب قابل توجهی را در مزارع پرورش میگو ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه بیماری لکه‌سفید از سال 81 در مجتمع پرورش میگو آیادان بروز پیدا کرد و تاکنون این بیماری در مجتمع نهادینه شده است، افزود: امسال تولید 1500 تن میگو  پیش‌بینی شده بود اما متاسفانه با بروز بیماری و ایجاد تلفات قریب به 700 تن میگو صید شد.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی آبزیان خوزستان گفت: بیمه محصولات کشاورزی در بیمه کردن برخی مزارع به تعهدات خود عمل نکرده و همچنین بیمه محصولات کشاورزی تاکنون خسارت‌های مربوط به دوره‌های گذشته مزارع بیمه شده را پرداخت نکرده است.

وی با بیان اینکه بیمه محصولات کشاورزی در بخش حمایتی عملکرد ضعیفی دارد، عنوان کرد: تولیدکننده انتظار دارد برای تولید، به موقع تامین نقدینگی شود اما اعتباراتی که اکنون از طریق سیستم بانکی توزیع می‌شود با سودهای بالا هستند که برای بخش تولید غیر اقتصادی است.

معلم  با بیان اینکه 70 درصد از مجتمع پرورش میگو چوئبده آبادان  راکد شده است، افزود: لازم است بانک‌ها وام‌های بدون بهره یا با بهره‌های کمتر از 4 درصد به بخش کشاورزی و میگو اختصاص دهند تا پرورش‌دهندگان بتوانند وارد عرصه تولید شوند در غیر این‌صورت متضرر و از صحنه تولید حذف می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «70 درصد از مجتمع پرورش میگو چوئبده آبادان راکد است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..