تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انجمن منتقدان فیلم آنلاین «فروشنده» را نپسندیدند/ «خدمتکار» بهترین فیلم شد

انجمن منتقدان فیلم آنلاین در حالی فیلم «خدمتکار» از کره جنوبی را به عنوان فیلم منتخب خارجی زبان خود برگزید که «فروشنده» یکی از نامزدهای این بخش بود.

فروشنده مورد پسند انجمن منتقدان فیلم آنلاین نبود

جوایز سالانه انجمن منتقدان فیلم آنلاین برندگان ۲۰۱۶ خود را شناخت و در بخش بهترین فیلم خارجی، فیلم «خدمتکار» ساخته پارک چان-ووک از کره جنوبی موفق شد به عنوان برنده این بخش، رقبای خود شامل «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی از ایران، «او» ساخته پل ورهوفن از فرانسه، «تونی اردمان» ساخته مارن آده از آلمان و «نرودا» به کارگردانی پابلو لارین از شیلی را پشت سر بگذارد.

بیستمین دوره جوایز سالانه انجمن منتقدان فیلم آنلاین که از سوی نویسندگان سایت‌های معتبر سینمایی اهدا می‌شود، در بخش بهترین فیلم سال، «مهتاب» را برگزید و کارگردان این فیلم بری جنکینز را نیز به عنوان بهترین کارگردان انتخاب کرد.

این در حالی بود که در این فهرست «لالا لند» و «مهتاب» هر یک نامزد کسب هفت جایزه شده بودند که بهترین فیلم و بهترین کارگردانی از جمله آنها بود.

«کوبو و دو رشته سیم» موفق شد تا عنوان بهترین فیلم انیمیشن بلند را به دست بیاورد.

کیسی افلک برای بازی در «منچستر کنار دریا» بهترین بازیگر مرد نقش اول و ناتالی پورتمن برای بازی در «جکی» بهترین بازیگر زن نقش اول شدند. جوایز نقش مکمل نیز به نائومی هریس برای «مهتاب» و ماهرشالا علی برای «مهتاب» رسید.

جایزه بهترین فیلمنامه اوریجینال به «اگر از آسمان سنگ ببارد» نوشته تیلور شریدان رسید و بهترین فیلمنامه اقتباسی نیز به «ورود» نوشته اریک هایسرر و ند چیانگ تعلق گرفت.

«لالا لند» تنها دو جایزه بهترین تدوین و بهترین فیلمبرداری را به خانه برد.

«او.جی: ساخت آمریکا» نیز جایزه بهترین مستند را از آن خود کرد.

سال پیش «مکس دیوانه: جاده خشم» ساخته جرج میلر به عنوان بهترین فیلم سال از سوی این انجمن انتخاب شده بود.

جامعه منتقدان فیلم آنلاین که از سال ۱۹۹۷ تشکیل شده است، به عنوان یکی از چند سازمان معتبر منتقدان بین‌المللی فیلم شناخته می‌شود و بازتاب دهنده آرای بیش از ۳۰۰ منتقد سینمایی است. امسال بیش از ۱۵۰ فیلم در فهرست بهترین فیلم‌های سال این جوایز جای داشتند و فیلم‌های خارجی از میان بیش از ۱۰۰ فیلم از گوشه و کنار جهان انتخاب شدند.

سینماپرس

اخبار مرتبط:

عکس های محرمانه از مراسم اکران خصوصی فیلم فروشنده ! +تصاویر

«فروشنده» قربانی دزدان آنلاین شد / انتشار غیرقانونی نسخه بی‌کیفیت فیلم اصغر فرهادی +عکس

سری جدید عکسهای فیلم فروشنده فرهادی منتشر شد! + تصاویر

عکس های حاشیه ای جالب از عوامل فیلم فروشنده در جشنواره فیلم کن +تصاویر

استقبال جالب مردم و خبرنگاران از عوامل فیلم فروشنده در فرودگاه امام +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انجمن منتقدان فیلم آنلاین «فروشنده» را نپسندیدند/ «خدمتکار» بهترین فیلم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..