تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام دلیل آتش گرفتن گلکسی نوت 7 در آینده نزدیک

سامسونگ در کنفرانس خود در CES 2017 اعلام کرد به زودی با اعلام دلیل آتش گرفتن گلکسی نوت 7 به داستان ادامه‌دار این فاجعه پایان خواهد داد.

سامسونگ در جریان کنفرانس خود در نمایشگاه CES 2017 اعلام کرد که به زودی دلیل آتش گرفتن باتری گلکسی نوت ۷ را اعلام خواهد کرد اما زمان دقیقی برای آن تعیین نکرده است. البته به نظر می‌رسد با اعلام رسمی این موضوع، سامسونگ به پاسخ نهایی نزدیک‌تر شده است. 

از طرفی روزنامه‌ی JoongAng Ilbo در کره‌ی جنوبی با انتشار خبری زمان اعلام دلیل آتش گرفتن باتری نوت ۷ را ژانویه‌ی سال ۲۰۱۷ بیان کرده بود. پس اگر این زمان دقیق باشد، احتمالا طی چند هفته‌ی آینده شاهد بیانیه‌ای از سوی سامسونگ خواهیم بود.

زمانی که با قاجعه‌ای با این این ابعاد دست‌وپنجه نرم می‌کنید، اعتماد و البته پول بسیاری را از دست می‌دهید که در مورد سامسونگ می‌تواند به فروش گلکسی اس 8 نیز ضربه بزند.

از طرفی بسیاری از افراد که اخبار فناوری را از نزدیک دنبال نمی‌کنند، نمی‌دانند که مشکل باتری تنها محدود به گلکسی نوت ۷ می‌شود و آن را موردی همه‌گیر در بین گوشی‌های سامسونگ به شمار‌ می‌آورند پس اعلام دلیل آتش‌گرفتن از یک سو و ایجاد اطمینان از این‌که بار دیگر شاهد موضوعی مشابه نخواهیم بود، می‌تواند توجهات را به جای گذشته به آینده معطوف کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام دلیل آتش گرفتن گلکسی نوت 7 در آینده نزدیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..