تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موافقت هیات مدیره استقلال با جدایی رحمتی

به گزارش افکارنیوز،

 اعلام شد که قرار است در جلسه هیئت مدیره استقلال در مورد وضعیت مهدی رحمتی صحبت کرده و تصمیم‌گیری شود. علیرضا منصوریان که خودش در این جلسه حضور داشت، در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت رحمتی گفته بود: «اعضای هیئت مدیره در خصوص رحمتی به من اختیار تام داده‌اند. رحمتی محکم به کارش ادامه می‌دهد، اما او و دیگر بازیکنان از نظر فنی هیچ فرقی با هم ندارند».

نکته قابل توجهی که از جلسه هیئت مدیره استقلال به بیرون درز پیدا نکرد، موضع اعضا در خصوص سیدمهدی رحمتی بود. در این جلسه، همه اعضا موافق جدایی دروازه‌بان استقلال بودند و حتی این موضوع را به منصوریان اعلام کردند که با تصمیم او برای قرار گرفتن رحمتی در لیست خروج مشکلی ندارند، اما باید به فکر دروازه‌بان دوم برای استقلال باشد. اعضای هیئت مدیره به سرمربی استقلال گفتند دروازه‌بانی که به عنوان نفر سوم در استقلال تمرین می‌کند، در حد دروازه‌بان دومی برای سیدحسین حسینی نیست و باید به فکر جذب جایگزین برای رحمتی باشد.

پس از آن، اعضای هیئت مدیره به منصوریان اعلام کردند که تنها نظرشان را گفته‌اند و هر تصمیمی درباره رحمتی بگیرد، مخالفتی نخواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موافقت هیات مدیره استقلال با جدایی رحمتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..