تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش‌های فنی و مهارتی با رویکرد اقتصاد مقاومتی ارائه می‌شود

رضا حکمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تویسرکان اظهار داشت: آموزش‌های مهارتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و با هدف توانمندسازی روستاییان و عشایر مناطق محروم در دهستان‌های جامعه هدف ارائه می‎‌شود.

وی تعهدات امسال مرکز فنی و حرفه‌ای برادران بر اساس اسناد بالا دستی در جهت توانمندسازی روستاییان و عشایر مناطق محروم به منظور اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را آموزش 42 هزار نفر ساعت اعلام کرد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهید مفتح شهرستان تویسرکان تصریح کرد: این آموزش‌ها 50 درصد در حوزه مهارت تخصصی، 30 درصد مهارت عمومی و 20 درصد با رویکرد کارآفرینی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به انجام 53 بازدید و نظارت از دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: 20 روستا تحت پوشش این طرح بوده که 18 کارآفرین در دهستان حبقوق‌نبی تویسرکان باید معرفی شود.

حکمتی با تأکید بر اینکه در 9 ماهه امسال 34 هزار و 509 نفر ساعت و 197 نفر دوره آموزش مهارتی انجام شده است تصریح کرد: 39 بازدید و نظارت در این مدت انجام شده که 14 کارآفرین با پوشش 8 روستا معرفی شده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهید مفتح برادران تویسرکان افزود: آموزش‌های مهارتی در روستاهای آرتیمان، قلعه قاضی، مبارک آباد، آریکان، رودآور، فریازان، جعفریه و امامزاده زید انجام گرفت.

وی تصریح کرد: آموزش‌ها در قالب حرفه‌های معرق کار چوب، کلاف‌ساز مبل چوبی، منبت کاری، کارآفرینی، نصاب حفاظت ایمنی ساختمان و تأسیسات، اتوماسیون اداری و سرویس کار تراکتور و تیلر با عملکرد بیش از 100 درصد تحقق یافته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش‌های فنی و مهارتی با رویکرد اقتصاد مقاومتی ارائه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..