تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعداد پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه کرمانشاه 39 درصد افزایش یافت

مجتبی بیاتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، از رشد  39 درصدی پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: در 9 ماه امسال 4135 پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه کرمانشاه انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با اشاره به اینکه 433 هزار و 222 مسافر داخلی و خارجی در فرودگاه کرمانشاه جا‌به‌جا شده است، گفت: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 37 درصد اعزام و پذیرش مسافر افزایش یافته است.

بیاتی با بیان اینکه اکنون از فرودگاه کرمانشاه به هفت مقصد داخلی پرواز انجام می‌شود، عنوان کرد: میزان بار جا‌به‌جا شده توسط مسافران در طول این مدت 2755 تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد افزایش یافته است.

وی از انجام پرواز میان فرودگاههای کرمانشاه و مشهد در تمامی روزهای هفته به غیر از شنبه‌ها خبر داد و افزود: هم اکنون از فرودگاه کرمانشاه 120 پرواز برنامه های هفتگی به هفت مقصد داخلی انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی استان کرمانشاه افزود: شرکتهای هواپیمایی ایران ایر، آسمان، ایران اپرتور، قشم ایر، کاسپین، معراج، زاگرس، کیش ایر و تورکیش اکنون پروازهای فرودگاه کرمانشاه را برعهده دارند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعداد پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه کرمانشاه 39 درصد افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..